Traditsioonilisel meedial on segased ei ajad, keegi ei tea, mida tulevik toob. Mis on reklaamialal kõige keerulisemad mured praegu?

Ma tuleks sammu tagasi. Kui räägitakse traditsioonilise meedia segasest ajast, siis minu meelest see ei ole päris nii. Tähtis on meediakanalis eksponeeritav sisu, see, et loodaks tarbijale huvipakkuvat ja köitvat sisu.

Kui sa kirjutad hea artikli või teed huvitava videoloo, siis on küsimus selles, kus sinu poolt loodud hea sisu avaldatakse ja kas tarbija jõuab nende lugudeni läbi digitaalkanali või läbi paberväljaande. Kui on head artiklid, komplektis heade fotodega ning avaldatud hästikirjastatud ajakirjas või ajalehtedes, siis mina ei ennustaks, et seda keegi enam ei loe. Lihtsalt see sisu peab suutma konkureerida erinevate meediavormidega.

Edasi lugemiseks , telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel