Sel nädalal esitleb Eesti Disainimeeskond Eestit tutvustavat veebikeskkonda estonia.ee ja Eesti brändi kodu brand.estonia.ee. Üks, kes Eesti Disainimeeskonna ligi pool aastat kestnud töös kaasa lõi, on tüpograaf Anton Koovit, kelle juhitud meeskonna tööna sündis Eestit tutvustava veebikeskkonna uhiuus font Aino (fondi töönimi muide oli Harju Medium). Lisaks Koovitile kuuluvad Aino loojate hulka Selina Bernet (Šveits), Marion Kadi (Prantsusmaa) ja Nikita Sergeevich Kanarev (Venemaa).Meeskonna tööd modereerisid Jan Tomson ja Alari Orav Eesti Disainimeeskonnast..

Anton ise eelistab oma ametinimetusena „tähedisainerit“, sest Kooviti jaoks pole tüpograaf mitte see, kes fonte teeb, vaid see, kes fonte valib. „Ah, olgu, Eestis ütlen enda kohta ka lihtsalt graafiline disainer,“ lööb Koovit lõpuks käega. Viimased üheksa aastat on Koovit elanud Berliinis, maailma „fondipealinnas“, kus on lisaks paarile suurele „fonditehasele“ 40–50 iseseisvat tegijat oma firmadega. Koovitil on ettevõte Fatype kahasse kompanjon ­Yassin Baggariga. Tähedisainer on loonud kümmekond fonti, näiteks kasutab tema loodud fonti Aleksei ajaleht Sirp, Adamit aga Saaremaa Lihatööstus.

Edasi lugemiseks , sisesta paberlehe lugejakood, telli digipakett või osta päevapiletosta artikkel
3 € Osta päevapilet