2. Eve Kivi ja Ada Lundver kõlbavad ka, kuid nendega peab olema ettevaatlik. Neist liiga tihti kirjutamine viitab lakkamatule hapukurgihooajale või toimetuse siseprobleemidele. 

3. Leia mingi kummaline fakt persooni viimase aja käitumisest. Näiteks see, et teda on nähtud Solarise toidupoes, ostukorvis jupp ingverit ja transrasvadest tehtud juustuimitatsioon. 

4. Järelda midagi sellest faktist ja katsu meelde tuletada, kellega persoon viimasel ajal suhtes on. 

5. Kui see meelde ei tule või sa seda lihtsalt ei tea, siis tuleta meelde, kellega ta enne suhtes oli. 

6. Kui persoonil peaks lapsi olema, siis tuleta meelde, kellega. 

7. Kui persoon peaks olema kunagi midagi mõnele väljaandele öelnud, siis otsi need tsitaadid üles ja lase taaskasutusse. Ingveri ja juustuimitatsiooni juurde sobib mis tahes ütlus. 

8. Esita dramaatiline küsimus, näiteks: “Miks ostis megastaar taimerasvast tehtud juustu?”. 

9. Leia sellele küsimusele ka mingi vastusevariant. Näiteks, et megastaaril on ükskõik, mida ta sööb; megastaar ei ole veel transrasvade probleemiga kursis; megastaar on taimetoitlane. 

10. Seejärel katsu uuesti üles lugeda, kellega persoon suhtes on olnud. Selles nimekirjas peitub kindlasti mingi võti. 

11. Äkki on persoonil suhetekriis ja ta sööb sellepärast võltsjuustu? 

12. Äkki on persoonil, vastupidi, uus kuum suhe ja mingitel põhjustel kuuluvad just ingver ja võltsjuust selle juurde? 

13. Kas sul ja persoonil on mõni ühine tuttav? Kui jah, siis saad ju kohe küsida, mis tal ikkagi ingveri ja võltsjuustuga on. 

14. Kui sellist tuttavat ka pole, siis püüa ise mingile järeldusele jõuda, vajadusel uuesti lugedes persooni kohta varem ilmunut. 

15. Ükskõik, mida sa oletad, osaliselt läheb see ikka täppi. 

16. Muidugi võid riskida ja püüda saavutada persooniga otsekontakti. 

17. Iseasi, kas ta oskab ingveri ja võltsjuustu küsimust seletada. Ingver ingveriks, aga võltsjuustu kohta ütleb ta tõenäoliselt, et tahtis osta Atleeti, aga vaat mis juhtus. 

18. Seegi väärib avaldamist. 

19. Isegi kui persoon ütleb näiteks “Möhh!”, on see oluline fakt ja asendamatu otsese kõne näide sinu loos. 

20. Kui otsest kõnet ei õnnestu saavutada, siis tuleb ikkagi pöörduda tagasi punktini 14 ja tsiteerida tema varasemaid mõtteavaldusi. 

21. Loomulikult on olemas ka silmapaistvaid isikuid, kellest pole mitte mingeid otsese kõne näiteid. Veel hullem, olemas on paar ärimeest, kellest pole ühelgi ajalehel pilti, välja arvatud passipilt aastast 1987. 

22. Mis ei pea sind segama, sest hea tabloidloo saab kokku ka pilte ja otsest kõnet kasutamata. 

23. Jäta pealkiri toimetaja valida. Ega ta su lugu päris läbi ei loe, aga kui persoon on väärikas, suudab ta lööva pealkirja ka lugemata panna.