Porsche-keskus üritab optimistlikult müüa maasturit Cayenne turbo, 2008. aasta väljalase, hind 1,92 miljonit krooni. "Müük ei lähe nii hästi nagu varasematel aastatel, kuid huvilisi jagub. Praegu ilma allahindluseta ei saa üldse," ütleb keskuse juht Andrus Lint. Poole aastaga on müügihind kukkunud 300 000 krooni võrra.

Auto 100 pakub aga üliväikese läbisõiduga Lamborghini Murcielagot, hinnaga 4,2 miljonit krooni. "Igale asjale on kusagil ostja," usub Auto 100 juhatuse liige Olari Vokk. Huvi "lambo" vastu olevat tagasihoidlik, kuid mitte finantseerimisraskuste tõttu. Vokk ütleb, et selliseid autosid ei võeta liisingusse, vaid ostetakse välja. Uusi Lamborghinisid on sel aastal Voki sõnul müüdud tervelt kaks ja mõlemad sõidavad Eestis.

USAst toodud autode müügiga on püsti hädas firma USACAR Trade. Firmal on "laos" mitukümmend masinat, tõsi, suur osa neist umbes poole miljoni kroonised. Juhatuse liige Henri Holm kurdab, et näiteks 4,2-liitrine Maserati GranTurismo ei leia kuidagi 1,8 miljoniga ostjat. "Väga raske on üldse midagi müüa kallimalt kui 200 000 krooni.

Maseratile on olnud paar vene rahvusest huvilist, kuid kaup on jäänud katki, sest liisingut ei saa," räägib Holm.

Kasutatud uhkete autodega kaupleval Sportauto.ee'l minevat aga kenasti, ettevõte ootab tänavu lausa müügirekordit. "Alles läinud nädalal läks üks Audi RS4 Serbiasse, üle-möödunud nädalal aga Corvette Slovakkiasse," räägib saidi üks omanikest ­Kristjan Pappa.

Kallite autode müügiedu võti on tema sõnul autode professionaalne esitlus. Kõik autot iseloomustavad uhked pisidetailid tuleb jäädvustada piltidele. Samuti pole Pappa sõnul mõtet ülal pidada autoaedu, sest äri saab teha ka internetis.