Luuletus “Küsimused ja vastused” (lk 19-21) jutustab väga köitva loo naise ja mehe suhtest. Naine tahab, et mees teda kirjeldaks – kui ta oleks maastik, siis milline, või milline merikarp –, aga mees ei lase end ahistada ja käratab: ““Ära meelita ennast,” [--] / “Sa oled lihtsalt üks tohutu korralagedus, / hiiglasuur mõttetus, / gigantne paradoks, / mida keegi pole võimeline lahendama! / Sa hävitad loogikat nagu kolmepealine lohe. [--] / Ma süüdistan sind selles, / et sa oled miski, / mida ei ole ette nähtud / ja mida ei saa olemas olla.” Mida ilusamat võiks üks naine kuulda! Mees, kes püüab naise soove sõna-sõnalt täita ja hakkab naist tõsiselt merikarbiga võrdlema, võibki jääda merekohinat ette kujutama, iialgi merd nägemata. Kui kaunilt oskab Hansen inimestevaheliste suhete keerukust sõnadesse panna! Paar luuletust edasi maalib armunud mees naise peale kõik, mida ta temas näeb, ning kui naine ringutades ärkab, hõiskab mees, et viib ta nüüd näitusele. ““Näitusele?” pahandas naine, / “Ma peaksin tundide kaupa seinal rippuma / ja konksust kinni hoidma?”” Kuid kui mees lubab naise pjedestaalile tõsta, kaovad taevast pilved, vähemalt niikauaks, kui mees õnnetul kombel mainib Mona Lisat. ““Mis on sinu ja Mona Lisa vahel? / Kui me viimati Louvre’is käisime / sa seisid tema ees kahtlaselt kaua! [--] / Kas ta naeratas sulle? / Pilgutas silma? [--] / Kui teda vaatab rohkem mehi kui mind, / ma kratsin tal silmad peast!””

Mind köidavadki selles teoses näiliselt lihtsad lood naistest-meestest. Lood, mis ütlevad otse: “Vaata, maailm on selline”, nii palju ei veena. Luulekogu viimase osa “Palved” lõpuks ongi mu “salamander” taas kadunud. Aga tema nööpsilmade pilk jääb meelde.