ATRide tulematajäämine sundis Estonian Airi piloote koondama
Strateegia muutus taas - kui veel aasta algul plaanis Estonian Air võtta lühemate lendude teostamiseks kasutusele ATR propellerlennukid, siis nüüdseks on selge, et põrisevad lennukid, mida kasutab näiteks Flybe, jäävad Estonian Air Regionali värvides nägemata.
"Plaaniti kolme ATRi," lausub Maris Talve Estonian Airi avalike suhete osakonnast, kelle sõnul ei õnnestunud lennufirmal lennukeid siiski hankida. Seoses sellega kaotas ettevõttes "rakenduse" ka neli töötajat - kaks pilooti, kellega oli tehtud tähtajaline tööleping vaid ATR lennukitüübi koolituse ajaks tagamaks ATRide saabumisel tüübipädevusega pilootide olemasolu ja kaks pilooti, kellega oli
täiendavalt sõlmitud tähtajatu tööleping kahe piloodiga koos ATR tüübipädevuse koolitusega.
"Koondamistasud vastasid seaduses sätestatule, selle suurust me tööandjana avalikustada ei tohi," lausus Maris Talvari Estonian Airi avalike suhete osakonnast.
ATR 42 ja ATR 72 on Itaalia-Prantsuse ühisettevõtte Aerei da Trasporto Regionale toodetud propellerlennukid 60...74 reisija veoks.
Milline lennukitüüp hakkab asendama vananevaid SAABe - millest üks elas hiljuti EE andmetel üle märkimisväärse mootoririkke - on ebaselge.