Kui lihtsalt öelda, siis on Moodymann mõnes mõttes tolle kirjeldatud maailma sulgeja ja kokkusuruja ning mitte avardaja. Seda ei mõtle ma hoopiski mingis halvustavas tähenduses. Moodymann lihtsalt ei ole dramaatiline – ta ei saa toitu liialdatud distantsist meie ja tema vahel. Ta tunneb otseteed meie organismi ja ta kasutab seda uimastava, võrgutava järjekindlusega. Ehk siis – ta pole mitte niivõrd eksperimentaator kui manipulaator. Elektrilised klahvpillid, bassikäigud, vokaaltämbrid – ühel hetkel hakkab kuulaja tundma, kuidas see kõik tema sisse imbub, seal endast algul võõrkehana märku annab, aga siis kohe koduneb. Sa hingad natuke teisiti, libistad keelega üle huulte. Kui ma poleks mees varastes viiekümnendates, räägiksin siin erogeensetest tsoonidest, aga teie – teie võite rääkida millest tahes, kuigi tahate võib-olla hoopis vait olla ja tunda, kuidas sisemus magusalt kleepuma hakkab.