Pildil on kaksteist naist ja üks mees, kes on paigutatud ümber pika laua nagu Kristus ja tema apostlid. Vaid Ristija Johannes on mees, madaldatud vöökohaga teksades ning alasti ülakehaga.

Plakat on New Yorgis ja Pariisis olnud väljas juba nädalaid. Milanos, mis asub Vatikani lähedal ja kus säilitatakse Leonardo da Vinci originaalteost, otsustasid linnavõimud, et ei luba plakatit tänavatele.

““Viimane õhtusöömaaeg” räägib kristluse põhialustest,” teatasid linnavõimud. “Pilti, millel on nii suures kontsentratsioonis teoloogilisi sümboleid, ei saa taasluua ega parodeerida kommertslikel põhjustel, ilma solvamata osa inimeste usulisi tundeid. Üks naisapostlitest suudleb mehe alasti torsot, mis muudab pildi veel solvavamaks. Seda teeb ka teiste kristlike sümbolite, nagu tuvi, karika ja nais-Kristuse sõrmede paigutuse kasutamine.”

Firma Marithé ja François Gribaud kinnitas, et pilt ei ole mitte naisi solvav, vaid ülistav. Reklaami inspireeris Dan Browni bestseller “Da Vinci kood”, mis pakub välja teooria, et Ristija Johannes on Da Vinci meistriteosel maskeeritud Maarja Magdaleena.