Gourmet-market on ainus Emporiumi osa, kus rahvas tungleb, valmisriiete, galanterii- ja kodukaupade korrustel paistab vaid kaunilt kammitud soengutega teenindavat personali. Näib, et bangkoklastel pole ostlemishuvi ega usku kulutamisesse. See aga ei heiduta kaubamajade omanikke. Emporiumi vastu on kohe valmimas suurem vend – Emquartier, kus luksusbrändide logod juba pooleldi valmis fassaadil küütlevad. Emporiumi kõrvale, pargi taha, aga alustatakse Emsquare’i ehitamist, kontseptsiooniks ikka “elustiil nagu ei kunagi enne!”. Bangkok Post teatas hiljuti, et Bangkokis valmib sel aastal 28 uut elustiili-kaubakeskust. Tundub tõesti, et investoritel on usku linlaste ostujõudu. Või lihtsalt liiga palju raha.

Raha paistab Taisse voolavat olenemata valitsevast eriolukorrast. Planeeritud on uued kiirrongiliinid ja teed, taevarongiliinid ja sillad. Samasugust vihmajärgset seenekasvu näeb loomulikult ka mujal, eriti Singapuris ja Hongkongis, kuhu Hiinast voolab raha katkematult.