Rusikareeglina tuleks firmapidu hakata planeerima pigem varakult, see tähendab niipea, kui saab kindlaks peo kui niisuguse toimumise vajalikkus või fakt. Firmapeo eelarvet esimest korda planeerides tasuks meelde tuletada enda viimast puhkusereisi, sünnipäevapidu või hoopis koduremonti – kas lõplik eelarve oli võrreldes algselt plaanituga väiksem, enam-vähem sama või hoopis suurem? Kui suurem, siis mis põhjus(t)el? Millised olid ootamatud kulud? Olid need tõepoolest ootamatud kulud või pigem oleks saanud neid oskuslikuma planeerimisega vältida? Mõistagi väga erinevad olukorrad, kuid võivad aidata strateegilisemalt otsustada. Kui on juba alguses teada, et firmapeo eelarve tuleb tagasihoidlik, tasub siiski jätta mingi osa sellest ootamatute kulude katteks, mida võib, kuid ei pruugi ette tulla.

Peoelamus OÜ juhatuse liikme Ingemar Elleri kogemused näitavad, et tihti panustatakse suuri summasid söögi, joogi, peokoha ja majutuse peale, kuid meelelahutusprogrammi ja artistide pealt üritatakse kokku hoida. Tihtilugu mõjutab see palju sündmuse üldist väljanägemist, heaolu ja kvaliteeti. Samas on sagedane viga hoopis liiga suure rõhu panemine erinevatele tegevustele, mis jäävad suurema tähelepanuta. "Ettevõtete läbiv soov on, et päev või õhtu oleks hästi tihedalt sisustatud, tegevusi mustmiljon ja koguaeg toimuks mingi action. Reaalsus on see, et inimesed tahaksid tegelikult vahepeal ka hinge tõmmata, nautida olustikku, rääkida kolleegidega ning lihtsalt tšillida. Siinkohal peab minu kogemuste põhjal paika väide, et less is more," rõhutab Eller.