Kogu Swissôtelis veedetud aja jooksul on hotelli meeskond sündmuse organiseerijatele toeks, nõustades juba planeerimise faasis toitlustuse valikust ruumideni välja. Juhul kui ürituse formaat nõuab erilahendusi, aidatakse omalt poolt kasulike soovitustega ja arutatakse üksikasjalikult läbi kõik üritust puudutavad detailid.

Sündmuste üks tähtsamaid osi on kahtlemata toitlustus, mille üle omakorda võib Swissôtel uhkust tunda. Nimelt on igal restoranil hotellis ja ka konverentsikeskuses oma köök ja peakokk, kes tagab maitsva ning peensusteni välja töötatud menüü. Ka konverentsitoitlustus on Swissôtelis restoranitasemel ning menüüd pakuvad suurepäraseid maitseelamusi banketi- ja konverentsiklientidele.

Prioriteet on selgitada välja sündmuse korraldaja soovid, vajadused ja eelarve ning tänu majas kehtivatele kõrgetele standarditele on tagatud parim toidu- ja teeninduskvaliteet.

Firmapidude ja konverentside organiseerimise Swissôtelis teeb lihtsaks ja mugavaks ka asjaolu, et sündmuste olulisemad komponendid, näiteks ruumid, toitlustus, tehnika ja mööbel, on kõik ühes majas juba olemas ning ei pea muretsema keerulise logistika ja lisakulutuste pärast, mis tihti erinevate teenuste sisseostmise ja rentimisega kaasnevad.

Enamasti leiavad ettevõtete firmapeod ja kliendiüritused Swissôtelis aset siiski kuuendal korrusel asuvates moodsates banketi- ja konverentsiruumides, kus kõige suurem ruum mahutab kuni 500 külalist. Ruumid on multifunktsionaalsed ja vaheseinaga eraldatavad ning sel moel on kliendile tagatud paindlikkus. Ruumid on mugavad ja praktilise disainiga ning tänu maitsekale sisekujundusele on konverentsikeskus sobilik nii formaalsete konverentside kui ka pidulike vastuvõttude ning õhtusöökide jaoks.

Jaga
Kommentaarid