Katri Palm

www.instagram.com/katrikats

23-aastane Katri Palm on energiast pakatav reisisõltlane, kes on küll õppinud ja suurema osa elust elanud Tallinnas, kuid miski kisub teda ikka ja jälle Eestist eemale. Hetkel reisibki ta kihlatu Juhaniga mööda maailma ringi, olles end mõneks ajaks sisse sättinud Balile. Igapäevaselt söövad nad värsket toitu, surfavad ja elavad täisväärtuslikku elu ning seda kõike jagavad nad vapustavalt ilustate videote ja fotode näol blogis www.foureyestwosouls.com.

Sul on nii populaarne (16,8 tuhat jälgijat) Instagrami konto kui ka blogi (www.foureyestwosouls.com). Kas nimetaksid end pigem instagrammer'iks või blogijaks?

Tegutsen mitmel kanalil korraga ja usun, et nii on ka kõige õigem. Olen üsna aktiivne, postitades Instagrami vähemalt üks kuni kolm pilti päevas. Kõik pildid on minu ja Juhani koostöö tulemus ning tihti jääb palju pilte ja lugusid jutustamata. Siis on hea blogis pikemalt tegutseda. Võiks öelda, et tänu Instagramile ja sotsiaalmeediale oleme suutnud enda tegemised ja elu viia mõnusasse kooskõlla.

Kas sotsiaalmeedia on sinu põhitegevus või käid ka koolis/tööl?

Sotsiaalmeedia võtab suhteliselt suure osa minu päevast. Algselt oli see pigem hobi, kuid tänaseks on see ka tööks kujunenud. Olen õnnelik, et saan teha midagi, mis mulle meeldib. 15 aastat kooliteed on mul ka kenasti selja taga.

Mida oma jälgijatega jagad?

Blogis keskendun eelkõige visuaalile ja lisan palju pilte. Vahel kirjutan ka huvitavamatest seiklustest ja lisan ideid uute sihtkohaplaanide kohta. Meie blogist ongi kujunenud pigem elustiili- ja reisiblogi ning kõik, mida sealt näeb, ongi see, kuidas me ka igapäevaselt elame. Instagram on aga minu isiklik konto, kuhu postitan igapäevaselt sisu iseendast, outfit’idest ja ägedatest kohtadest.

Instagram on väga hea platvorm, kust inspiratsiooni saada ja uusi brände avastada.

Milline on sinu suhe moega?

Moeblogisid ma igapäevaselt ei jälgi. Inspiratsiooni saan igapäevaselt kätte Instagramist, avatud silmadega ringi käies ja ümbruskonnaga kokku sulades. Üldiselt olen saabaste, jakkide ja tagide fänn, sest need annavad alati riietusele midagi juurde. Igapäevaselt lähtun motost less is more. Lihtsad toonid, denim ja nahk on alati in! Instagram on väga hea platvorm, kust inspiratsiooni saada ja uusi brände avastada. Väike roki/biker’i alatoon on mu stiilis alati olemas, selle pisiku sain ilmselt oma isalt.

Sinu pildid on üsnagi väljakutsuvad ja paljud ehk laidaksid need maha.

Arvamusi on kõiksuguste piltide ja blogide osas erinevaid. Ma olen õnnelik oma kehas ja ei näe põhjust, miks peaksin seda varjama. Eriti, kui veedan suure osa aastast troopilises kliimas.

Milliseid hobisid sul veel on?

Muusika, sport, tervislik eluviis ja ilu meie ümber. Olen saanud oma elukaaslaselt tugeva video- ja fotograafiapisiku. Mulle meeldib piire testida ja ekstreemsetes oludes sportida. Kui on lund, armastan sõita lumelauaga, kui on laineid, siis kindlasti lainelauaga. Käime tihti ka ekstreemspordi üritustel ja meelepäraste artistide kontsertidel. Eestis tehakse väga head muusikat, tore on sõpradele kaasa elada ja neid toetamas käia!

Meryl Mägi (22)

www.merylmagi.com

Foto: Instagram


Meryl õpib tudengina Rootsis Lundi Ülikoolis, tegeledes kooli kõrvalt kogu hingega kõige moega seonduva ja moeblogimisega. Kuigi tal on suur Instagrami jälgijate hulk (4799 jälgijat), peab ta end siiski pigem blogijaks ja erinevalt mitmetest moeblogidest on Meryli blogis peale piltide ka palju juttu tema enda elukäigust.

Kirjelda oma blogi ja Instagrami kontot. Millele seal keskendud ja mida oma jälgijatega jagad?

Blogindus ja sotsiaalmeedia on minu jaoks põnevad ja äärmiselt kasulikud hobid. Tähtsaimaks pean ikkagi praegu kõrghariduse omandamist. Instagramis üritan hoida 50 : 50 joont, kus jagan sõprade ja teiste huvilistega oma elus toimuvat ning moehuvilisi hoian kursis moega. Blogis aga üritan olla inspiratsiooniks riietuse valikul erinevatel hooaegadel ning hoian lugejaid kursis just mainstream-trendidega moemaailmas. Samuti keskendun sellele, et blogi poleks liialt üksluine, seega räägin endast, oma elust üliõpilasena Rootsis ning ka muud huvitavat aeg-ajalt neile, kes moest just palju ei huvitu.

Kuidas sa oma stiili kirjeldaksid?

Ma olen paras kameeleon, kelle riietus võib olla erinevatel päevadel seinast seina (nii-öelda ketsidest kontsadeni), aga üldjuhul on see ikka skandinaavialikult minimalistlik, kuhu aeg-ajalt juhtub ka vähem minimalismi sisse. Üldjuhul ma näiteks mustreid ei kanna. Mul on ka kaks oma statement’i – tohutud rõngas-kõrvarõngad või „tõllarattad”, nagu mu ema neid kutsub, mis on olnud juba algusest peale „minu teema” ning just hiljuti olen hakanud jakke ja mantleid õlgadel kandma.

Sotsiaalmeedia on minu põnev ja äärmiselt kasulik hobi – tähtsaimaks pean ikkagi praegu kõrghariduse omandamist.

Sind jälgitakse palju. Kas ka sulle saadetakse pidevalt tooteid ja kutsutakse erinevatele üritustele?

Tooteid tõesti saadetakse ja ka üritustele kutsutakse, aga kahjuks pole mul ülikooli tõttu võimalik igale poole jõuda. Seetõttu jäävad tihti ka mõned kutsed laekumata, sest arvatakse, et olen Rootsis, aga tegelikult käin ma vähemalt iga kahe kuu tagant Eestis. Üritused on väga vahvad ja muidugi ka tooted, aga enamik minu koostöödest on siiski rohkem moebrändidega.

Kust kogud inspiratsiooni stiili osas?

Minu kaks suurimat inspiratsiooniallikat on Instagram ja streets of Sweden loomulikult.

Keda Eesti disaineritest jälgid?

Mulle sümpatiseerivad nii mitmed vanad kui ka uued tegijad. Lemmikute hulka kuuluvad Aldo Järvsoo, Kirill Safonov, Ivo Nikkolo, kuid kipun iga disaineri kollektsioonist alati midagi ägedat leidma, kuna Eesti disain on tõesti üllatavalt vahva. Väga meeldisid ka Tallinn Fashion Weekil nähtud Roberta Einer, KÄT ja Gita Siimpoeg.

Mis sind päriselt huvitab?

Mis mind tegelikult huvitab, ongi mood, eriti just stilistika. Kindlasti näeksin unistuste tööna ette midagi just nende kahega seonduvat. Näiteks võiks see olla personaalse šoppaja töö, stilisti töö, ajakirja moerubriigi koostaja … Hoian need ideed endal alati tagataskus varuks! Samal ajal on ka suur huvi Euroopa-siseste rahvusvaheliste suhete ning migratsiooni vastu, seega mine tea, mis elu lõpuks toob.

Laura Liisa Leosk

www.fitloora.com

Foto: Instagram


21-aastane Laura Liisa Leosk on tuntud rohkem nime Fitloora alt, pidades juba neljandat aastat populaarset blogi tervislikust eluviisist. Tegemist pole aga tavapärase terviseblogiga, sest Laurale meeldib avaldada arvamust ka paljudel teistel teemadel. Peale populaarse blogi on tal ka populaarne Instagrami (8561 jälgijat) ja YouTube’i kanal (FITLOORA).

Kas sotsiaalmeedia on sinu põhitöö või tegeled veel millegagi?

Sotsiaalmeedia on mu põhitöö ja teenin erinevate projektide pealt raha. Kaks aastat andsin trenne Heviaeroobikas, kuid nüüdseks olen koormust vähendanud, asendades vajadusel teisi treenereid. Olen endiselt veel õpilane, kuid ülikooli (Laura Liisa õpib reklaamindust – toim) lõppedes tahaksin ikka sotsiaalmeedia/meelelahutuse/reklaaminduse alal töötada.

Mida oma jälgijatega jagad ja miks?

Huvitav fakt on see, et ma olin kunagi rangelt blogide vastu. Mu sõbrad esitasid mulle väljakutse alustada blogiga ja otsustasingi luua blogi ideega „90 days with Loora”. Blogisin 90 päeva järjest tervislikust eluviisist, andsin nõuandeid, kuidas toituda tervislikult ja laadisin üles ka videosid sellest, kuidas trenni teha. Tänaseks on mul lojaalsed lugejad ning olen tähele pannud, et mida vabam ja omanäolisem olen, seda rohkem uusi inimesi mind jälgima hakkab. Blogis jagan nõuandeid ja nippe, YouTube’is humoorikaid videosid ja päevaseid vlog’e ning Instagramis on 100% toores „mina. Kuna paljudele inimestele meeldib minu omapärane stiil, saan Instagramis olla oma outfit’idega crazy ja kanda, mida iganes soovin. Ma ei hoia end raamides ja jagan kõike, mis mulle meeldib ja võiks teistele inspireeriv olla.

Minu stiil on kombineeritud ema kiiksuga asjade armastusest ja isa edevusest.

Miks on just tervislik eluviis ja roheline toitumine sulle olulised?

Avastasin mitmed aastad tagasi, et toitusin väga ebatervislikult ja see mõjus mu kaalule halvasti. Võtsin end kätte ja õppisin mitmekesiselt ning tervislikult toituma. Olin varem see tüdruk, kes ei söönud salatit, brokolit, herneid ja muid juurvilju, aga täna usun, et tervislik eluviis on väga oluline ja sellele ei pöörata piisavalt tähelepanu. Kõige rohkem eestlasi sureb südamehaigustesse, mille esimeseks põhjuseks on ebatervislik eluviis. Kui ma suudan mõjutada noori tervislikult elama ja näidata, et see on lahe ja mugav, tunnen end väga hästi. Ma poleks blogi alustades iial uskunud, et suudan lugejaid nii palju motiveerida, aga inimesed kirjutavad mulle igapäevaselt, kuidas olen nende toitumist ja elustiili muutnud.

Sul on ka suurepärane stiilitunnetus. Kirjelda seda lugejatele.

Rock’n’roll + 90-ndad. Mulle meeldivad tagid, rokilikud saapad ja erinevad bändide T-särgid. Samas meeldib mulle kanda ka puhvis kasukaid, choker’eid, kõrge pihaga pükse ja 90-ndate soengut. Ausalt öeldes laenan ma endiselt riideid ema-isa kapist, mis on üle 20 aasta vanad.

Milline on sinu suhe moega?

Mul oli võimalus olla sel aastal modelliks Tallinn Fashion Weekil ja see oli meeletult lahe kogemus. Sain lähemalt tuttavaks ka Eesti disaineritega. Ma ei jälgi ühtegi moeajakirja ega -blogijat, sest need mind lihtsalt ei inspireeri. Küll aga hoian Instagrami kaudu silma peal lahedatel inimestel, kellest lemmikud on kasutajad Sahara_ray ja luka.r_films. Osa mu ideedest pärinevad ka Tumblrist, aga enamik otsustest leiab aset siiski kaltsukates, kus saan kombineerida sõgedaid outfit’e, mida Eesti poodidest ei leiakski.

Millised kodumaised disainerid sulle meeldivad?

Ma pole ausalt öeldes ühegi Eesti kauaaegse disaineri tööga kursis. Tallinn Fashion Weekil esitlesin modellina Gita Siimpoegi riideid ja võin öelda, et tema tooted resoneerivad minu stiiliga. Mulle väga meeldivad ka osa Roberta Eineri tööd ja sel aastal nägin esimest korda ka Kokomo kollektsiooni, mis oli lahe.

Kadi-Liis Koppel

www.instagram.com/whykats

Foto: Instagram


Kadi-Liis Koppel on 24-aastane Tallinna tüdruk, kes tegeleb hetkel enda sõnul multitasking’uga. Ta peab Instagrami pildiblogi, käib tööl ja ülikoolis. Tema pea kümne tuhande jälgijaga Instagrami konto on saanud paljude lemmikuks ja sealt leiab nii pilte jalgadest kui ka jalanõudest, kohvist, suurest naeratusest ning paljust muust visuaalselt ilusast.

Kuidas oled kogunud nii palju jälgijaid?

Ma pean oluliseks pakkuda oma jälgijatele kvaliteetset sisu. Jälgin konto puhul alati suuremat pilti ehk mulle pole oluline iga pilt individuaalselt, vaid kõik pildid peavad moodustama ühtse terviku. Mulle meeldib kasutada ka Instagrami story’sid, mis annavad mu kontole elu – inimesed, kes mind ei tunne, saavad ka teada, milline on minu kriiskav hääl, sõbrad, elu ja olu.

Mida oma jälgijatega jagad?

Ma olen lähtunud reeglist, et näitan seal ainult asju, mis mulle endale ka tegelikult meeldivad ja mida kasutan. Fotode tegemine on minu jaoks kõige ägedam eneseväljendamise viis, mida olen praktiseerinud juba põnnist peale. Visuaalne keel on see, mis pakub mulle huvi ja võin ennast lihtsalt Instagrami surfama ja pilte vaatama unustada. Fotograafia paneb mul silmad särama ja on ääretult hea meel näha, et mõnele meeldib veel see, mis ma teen.

Milline on sinu suhe moega?

Mood ja kõik sellega seonduv on minu jaoks väga eriline. See on selline omaette maailm, kus ma tunnen end hästi ja õnnelikult. Mulle meeldib sinna maailma põgeneda, kui ma ei taha reaalsusega tegeleda. Samuti imetlen inimesi moemaailmas, kes loovad pidevalt midagi täiesti uskumatut.

Olin kunagi rangelt blogide vastu.

Kuidas sa oma stiili kirjeldaksid?

Minu stiil on kombineeritud ema kiiksuga asjade armastusest ja isa edevusest. Mulle ei meeldi liiga pidulik ja korralik stiil. Tossud ja müts iseloomustavad mind vist kõige paremini. Inspiratsiooni ammutan igalt poolt, nagu ka Grace Coddington on öelnud: „Always keep your eyes open. Keep watching. Because whatever you can see can inspire you.”

Sul on palju jälgijaid. Kas ka sulle saadetakse pidevalt tooteid ja kutsutakse üritustele?

Arvan, et turunduse seisukohalt on väga tark kasutada oma „loo rääkimiseks mõjutajaid. Väga oluline on aga leida oma toote/teenuse tutvustamise jaoks just need õiged inimesed. Need, kellele see toode sobib ja meeldib ehk keegi, kes su brändi fännab ja teeks asja hingega. Ma ise lähtun kontol reeglist, et toode/teenus/üritus peab mulle huvi pakkuma või minuga sobima. Olen teinud mitmeid toredaid koostöid ja arvan, et hea koostöö aluseks on teineteise austamine, avatus ja kommunikatsioon.

Mida sulle vabal ajal teha meeldib ja kus käia?

Kui seltskond on hea, pole tegelikult vahet, kuhu minna. Kui aga unistada, siis alustuseks külastaksin New Yorgi moenädalat, hiljem veedaksin aega Bon Jovi või Iron Maideni kontserdil ja järgmiseks päevaks jätaksin mõne NHL-i mängu.