Mis oleks, kui läheks ujulasse ujuma? Põhjuseid, miks ujuda, loetleb treener Vladimir Kunitsõn üles ohtralt. Lisaks füüsilisele koormusele võtab ujumine maha kõikvõimalikke lihaspingeid ja vähendab stressi. Rääkimata koordinatsiooni ja tasakaalu parandamisest. Mis peaasi: ujumine sobib kõigile vanusegruppidele ja sellega tegeledes puudub oht saada spordivigastusi.

Enne tubaste harrastuste juurde asumist on tark üle vaadata oma suviste lemmikute seisukord. Jalgratas, millega läbisime hea hulga kilomeetreid, vajaks pidurite ja laagrite kontrolli. Mõned hooldustööd, kasvõi keti puhastamise ja õlitamise, saab aga tubli sõitja ise ära teha. Rääkimata kummide täis pumpamisest. Poes rattaketiõli valides on tark küsida nõu spetsialistilt, sest valik on mitmekesine.

Need vaprad ja karastunud spordiharrastajad, kes jätkavad õues sportimist olenemata aastaajast, vajavad selga mitmefunktsionaalset riietust. Jalgrattatreener Karmen Reinpõld räägib, kuidas külmade ilmadega ennast riietada, et sportimisel ennast võimalikult mugavalt tunda ja mitte külmakahjustusi saada.

Seega saame ise valida, kas toimetame õues või toas – peaasi, et sporditegemine ei katkeks!