Vaiksel laupäeval olid Telia tele- ja veebiteenused poolteist tundi maas. Kliendid ootasid terve igaviku firma infotelefoni ootejärjekorras. Mis juhtus?

Tahame alati olla uuendustega esimesed. See on meie strateegilisi alustalasid. Esimesena tõime Eestisse rändlusteenuse hinna alandamise ning hakkasime üle mobiilside televisiooniteenust pakkuma. Tegijal juhtub ehk kõik uuendused toovad paratamatult kaasa tehnilisi kõikumisi, millega tõsiselt tegeleme.

Veidi üle tunni kestnud rike juhtus tõesti laupäeval. Kui tavaliselt saame sel päeval infotelefonile umbes tuhat kõnet, siis seekord oli kontaktisoove üle 12 000.

Mida te rikke ajal tegite?

Küpsetasin lastega kooki. Sain kiiresti teada, et umbes tunniga suudame teenused taastada. Nüüd tuli normaliseerida kõnekeskuse koormus, et ka inimesed teaksid: me vabandame, tunni pärast saab kõik korda.