Mulje jäi, nagu ei puudutakski hiiglane veepinda, vaid hõljuks selle kohal kerge laevukesena.

Sisenenud Palma de Mallorca sadamasse ja kinnitanud otsad, kutsuti ajakirjanikud pardale, et tutvustada uut Fun Ships’i reisikontseptsiooni: nädalatepikkuse merekruiisi ajal rahuldada ja ennetada kõiki reisijate vajadusi, pakkudes lõputut meelelahutust 12 dekil.

Paraku jäi soovitud kasum saamata ning laevad müüdi jälle edasi: nüüd kuuluvad 10 AIDAt (kokku 18 636 reisijale) USA-Briti kontsernile Carnival ja seilavad Itaalia lipu all, veel ainult punased huuled vööril ja silmakaarte sinise­laineline pikendus külgedel pärinevad saksa disainerilt.

Põnevad ei ole merereisituurid mitte ainult eksootiliste sadamate pärast, vaid ka kogu perele väljatöötatud meelelahutusprogrammide poolest: oma teatri ja muusikakapelli kõrval ei pelga esinemisi AIDA-l ka tuntumad artistid ja diskorid. 

Parimadki kokadki on uhked, kui oma biograafias saavad märkida üht AIDA kolmest restoranist. Kokkuvõttes – AIDAd on parimad, sest nende meeskonnad on parimad.