Mida paksem klient, seda kõrgem hind. Näiteks maksaks 75kilose reisija pilet Faleolo lennujaamast Pago Pagosse 69.90 dollarit, 89kilose kliendi õhusõit aga 10 dollarit enam. Ligi 90 protsenti Vaikses ookeanis asuva Samoa elanikest on ülekaalus.Doha uue lennujaama avamine edasi lükatudNagu Tallinn, mis kunagi valmis ei saa, ei taha punase lindi läbilõikamiseni kuidagi jõuda ka Kataris asuv ultramoodne Hamadi-nimeline rahvusvaheline lennujaam. Esmalt 12. detsembril 2012 ja siis 1. aprillil 2013 toimuma pidanud avamispidu on naftarikka pisiriigi Tsiviillennununduse Ameti sõnul seoses ehitustehniliste probleemidega lükatud sügisesse. Lõplik valmimine võib toimuda alles 2015. aastal, kuid siis peaks Hamadi-nimeline rahvusvaheline lennujaam saama igas aastaringis hakkama kuni 93 miljoni reisija teenindamisega ja olema võimeline võtma vastu kuni 320 000 õhkutõusu-maandumist.Viking Line müüs Isabella TallinkileLaevafirma Viking Line, kes pidi panema reisiparvlaev Isabella liiklema Tallinna ja Helsingi vahel, on teinud äkilise meelemuutuse ja müünud 169,4 meetrise aluse hoopis konkureerivale Tallinkile, kes laeva nüüd Riia-Stockholmi liinile suunab. Kuigi suveperioodiks oli Isabellale broneeritud juba hulk pileteid, nimetab Viking ­Line äkkmüüki osaks “pikemaajalisest strateegiast”. Pileti broneerinuile lubab Soome laevafirma ebamugavuse siiski kompenseerida kinkekaardiga.Qantas hakkas peekonivabaksHüvasti, sealihavorstikesed, jumalaga, särisev peekoniriba hommikueine koostisosana! Austraalia lennufirma Qantas on otsustanud, et edaspidi järgivad kõik nende Austraaliast Euroopasse siirduvad lennud, mis teevad vahemaandumise Dubais, halal- ehk islamiusuliste toitumispõhimõtteid. Lisaks sealiha hülgamisele loobub Qantas ka alkoholi kasutamisest kastmete koosseisus. Otsuse taga on Qantase soov olla meelepärane oma uuele koostööpartnerile, Ühend­emiraartide lennufirmale Emirates. Aastaid oli Qantas nagu sukk ja saabas seotud British Airwaysiga, kuid vahetas mullu British Airwaysi välja Emiratesi vastu. Tänaseks ühendab Dubaid ja Austraaliat iga päev 14 ühislendu. Otsus on tekitanud austraallaste seas palju meelepaha, mida elatakse välja ka lennufirma Facebooki-lehel.Tulevik on turbulentsirohkeSuurbritannias asuva Readingi ­ülikooli teadlaste hinnangul kannatavad ­Atlandit ületavad lennukid sajandi keskpaigaks turbulentsi keskmiselt kaks korda rohkem kui praegu. Kliimamuutustest tulenevalt kasvab turnulentsi tugevus 10–40%, sellal kui turbulentsete õhumasside hulk suureneb 40–170% ulatuses. Kuigi lennukid on tehniliselt disainitud õhus rappumisele vastu pidama, võib atmosfääri aina rahutumaks muutumine tuua kaasa vigastada saanud reisijate arvu suurenemist.