Vormel-1 reeglimuudatused 2007

 

Hulk uusi nõudeid peavad parandama sõitjate turvalisust ja vähendama autode arendamise kulusid. See peaks väiksematel tiimidel aitama paremini konkureerima heldelt rahastatud tehasemeeskondadega.

Kokpiti turvalisus: Uuest materjalist läbistus­kindlad paneelid. Süsinikkiu kihid, Läbistus­kindel paneel ja alumiiniumkärg

Turvamoodul: laupkokkupõrget simuleeriv katse toimub nüüd kiirusega 15 m/s (varem 14 m/s).

 

Avariid: sõitjad ei tohi turvaauto rajale tulles konkurentidest mööduda ega boksi keerata
Elektroonilised lipud: kokpitti või roolile paigaldatud tuled dubleerivad kohtunike näidatavaid lippe

Sinine: lase kiirem kaasvõistleja mööda
Punane: võistlus on katkestatud
Kollane: oht rajal, vähenda kiirust
 

Arsti hoiatustuli: paigaldatakse turvamooduli kohale, teatab päästemeeskonnale avarii raskusest

Mootorireeglite külmutamine: kuni 2010. aastani on lubatud ainult sama konstruktsiooniga
mootorid, mida kasutati 2006. aasta kahel viimasel sõidul. Teha võib vaid pisimuudatusi.
Kaks võistlust ühe mootoriga: ei kehti enam reedeste treeningute kohta.

Rehvid:
nädalava-­
hetusel
lubatakse
kasutada kaht
rehvisorti, võidusõidu vältel tuleb kasutada mõlemat. Reedel võib kasutad nelja rehvikom­plekti, ülejäänud nädalavahetusel veel kümmet. Bridgestone, ainus rehvi tarnija.

Reedene treening: kumbki treening kestab 90 minutit varasema 60 asemel. Ainult kaks autot tiimi kohta, kasutada võib üht testsõitjat.