UDC pidi saama maailma juhtivaks kassi- ja koeraomanike võrgustikuks.

Selle tegemiseks kulus üle 12 miljoni krooni. Nurjunud projekti rahastajate hulgas on avalik-õiguslik Arengufond, mis eraldas sellele 3,75 miljonit krooni.

Arengufondi ekspert Andrus Oks põhjendas rahastamisotsust eelmisel aastal UDC suure konkurentsivõime ja unikaalsusega. 14 keeles ja 350 000 kasutajaga äri pidi põhinema reklaamimüügil. Kasutajaid on keskkonnal täna palju, kuid nad ei maksa raha. Samuti oli UDC liiga paljudes keeltes, mis hajutas fookust.

“See oli tohutult väärt projekt, kus sai haruldast rahvusvahelist kogemust,” räägib Sass. “Iga sent sellesse projekti oli investeeritud asja ette, start-up kultuuuri elavdamiseks.” Peale Arengufondi toetasid projekti Skype’i asutajad ja Raivo Heina investeerimisfirma. Mis sotsiaalsest võrgustikust edasi saab, pole selge.

Aprillis tegid töötajad investoritele ettepaneku, et ostavad portaali välja, kuid sellest keelduti. Sass ei välista, et UDC paneb nüüd lõplikult pillid kotti.

UDC portaal, mis ühendab kassi- ja koera­armastajaid üle maailma ja kus lemmikutel on oma profiilid, käivitus 2006. aastal ja on algusest peale olnud kahjumis.