Ajaleht "Äripäev" avaldas oma juubelinumbris enda arvates parimad lood läbi aastate. Nendes kõikides artiklites kujutatakse eesti ettevõtjaid kui pettureid, sullereid ja nahaale, tõdes Kaubandus-Tööstuskoja president. Mismoodi kodumaine ettevõtlus tegelikult kulgeb, "Äripäeva" ei huvita, nentis ta.

"Äripäeva" tiraaž on lühikese ajaga kahanenud 40% võrra. Ettevõtjad saavad äriinfo kätte põhiliselt internetist, kus "Äripäev" on lugejatele alles kolmas valik, E24 ja Delfi Majanduse järel.

Möödunud nädalal ilmunud juubelinumbris rõhutas Rootsi kapitalile kuuluv ärileht, et suuremad Eesti äriliidrid on tegelikult sulid. Mitukümmend "paljastavat" artiklit "Äripäevas" näitasid, et seaduse ja hea tava vastu on eksinud Enn Pant, Indrek Neivelt, Margus Linnamägi, Olari Taal jt. rahvusliku ettevõtluse lipulaevad.