Ka uue hindamissüsteemi järgi on maksimumhindeks viis tärni. Arvesse aga võetakse nüüd täiskasvanud ja lapssõitjate turvalisust, jalakäijate turvalisust ning esimest korda ka juhiabisüsteemide tõhusust. Täiskasvanud sõitja turvalisuse osas hakatakse arvestama ka kaelavigastuse riski. Esimesed uute hinnetega katsetulemused avaldatakse 2009. aasta veebruaris.


Värskeimad katsetulemused kinnitavad uue hindamissüsteemi vajadust. Kõigis viies autos on reisijad hästi kaitstud, samas ei sa ükski neist jalakäija turvalisuse eest üle kahe tärni.


 Auto
 Täiskasvanud sõitja Lapssõitja Jalakäija
 Daihatsu Cuore 4 3 2
 Hyundai i30 5 4 2
 Lancia Delta 5 3 2
 Renault Koleos 5 4 2
 Mercedes-Benz M-klass 5 3 1