Facebook tegi moeajalugu
“Olgu öeldud, et Facebook konkreetselt muutis kohalikku moeajalugu ja maailma kulgu, sest esialgselt oli kujundatud hoopis teise pildiga poster,” tänab Tanel Veenre hääletajaid. Kuidas sündis otsus jätta lõplik valik (pildil) veebisõpradele, kirjeldab Tanel Veenre nii:
“Minu käes oli fotokas, Aldo Järvsoo stiliseeris ja puhus tuult ning graatsiline Ruth Raja võttis poose. Plaanis oli teha midagi antiikjumalannalikku 21. sajandis. Et oli kiire – plakat pidi minema kohe Kaubamaja Hooaega üle külje reklaamiks –, tegin jooksult ise otsustuse ning kujundasime esimese plakati (kujundas Janno Saft). Kuid siis hakkasin kahtlema ja panin variandid FBsse, kus reaktsioon oli tormiline ning konkurentsituks lemmikuks sai hoopis pilt, kus siidsallist pimestatud modell vehib võidukalt kääridega. Kujundasime viimasel päeval, viisteist minutit enne ajakirja trükikotta saatmist uue plakati.”