Kes Itaalia majandusega natukenegi kursis, see teab – Fiat tegeleb kõigega. Seda on muuseumiski näha, tehnikaajaloo huvilisele jätkub vaatamist mitmest vallast.

Kui esimene korrus on pühendatud täielikult autodele, siis teisel korrusel leidub eksponaate ka ronginduse, laevanduse ja lennunduse vallast. Näiteks on seal väljas 24silindriline mootor, mis viis Macchi-Castoldi vesilennuki kiiruseni 709 km/h. Mootori valmistaja oli mõistagi Fiat.


Mootorist vaid mõne meetri kaugusel ­seisab ovaalne laud. Selle taga kirjutati alla sajandi ­leping Fiati ja NSV Liidu valitsuse vahel, mis ­nägi ette Volga autotehase ehitamise ja VAZ-autode tootmise.


Põhiline on aga muidugi autode väljapanek. Uuema aja Fiatidega tuttavale inimesele võivad mitmed neist sõidukitest tunduda väga veidrad. Näiteks on Fiat kunagi osalenud vormelautode võidusõitudel. Alles 30 aasta eest toodeti GT-autosid ja luksuskupeesid. Vaatamisväärset jagub, sest Fiat on üks väheseid autofirmasid, mille asutamisaasta algab numbripaariga 18.