08.03.2007, 00:00
Flowmarket – parim nisitoode 2006
Siin on Taani disainerid oma kontseptsiooniga üpris
kaugele läinud, kuid nagu näitab 2006. aasta ICFF toimetajatelt
saadud parima nišitoote preemia, õnnestunult. Tegemist on
maailmaparandusliku ettevõtmisega – kaubamajaga, kus tegelikult
pakutakse hulga variatsioonidena ühtainsat materialiseerunud ideed:
TÜHJA pakendit. Valgel, laboratoorselt mõjuval pakendil on
humoorikas “nimetus”, mis äratab kesk- ja ühiskonna
tuleviku alaseid mõtteid, nõudes ja arendades
üldistusvõimet.
Toodete pakendid erinevad materjali ja kuju poolest, hind kõigub poolest sajast paarisaja kroonini. Nende “sisu” on jaotatud kolme kategooriasse. Nn individuaalselt liinilt leiate näiteks “stressivaigisti”, “sümptomi eemaldaja” ja “sõltuvusest vabastaja”; kollektiivselt liinilt aga tooted nagu “tolerantsus” ja “tarbimise regulaator”. Keskkonnaliini toodete hulka kuuluvad “puhas õhk” (tetrapakend), “orgaaniline toit”, “taastuvenergia” või “reostuse lahustaja”.
2007. aasta kollektsioonis (!) on lisandunud hulk tooteid esimesse kahte kategooriasse, näiteks “kollektiivne teadvus”, “ekspluateerimisvaba toodang”, “mõttekus” “turvatunne” ja “spamkiller”. Ka “vaikus”.
Esimene FLOWmarket avati Kopenhaagenis 2004 ja tänu müügiedule on see Taani Disainikeskuses saanud püsiväljapaneku staatuse. Eesmärgiks on muutuda superhitiks kogu maailmas.
Toodete pakendid erinevad materjali ja kuju poolest, hind kõigub poolest sajast paarisaja kroonini. Nende “sisu” on jaotatud kolme kategooriasse. Nn individuaalselt liinilt leiate näiteks “stressivaigisti”, “sümptomi eemaldaja” ja “sõltuvusest vabastaja”; kollektiivselt liinilt aga tooted nagu “tolerantsus” ja “tarbimise regulaator”. Keskkonnaliini toodete hulka kuuluvad “puhas õhk” (tetrapakend), “orgaaniline toit”, “taastuvenergia” või “reostuse lahustaja”.
2007. aasta kollektsioonis (!) on lisandunud hulk tooteid esimesse kahte kategooriasse, näiteks “kollektiivne teadvus”, “ekspluateerimisvaba toodang”, “mõttekus” “turvatunne” ja “spamkiller”. Ka “vaikus”.
Esimene FLOWmarket avati Kopenhaagenis 2004 ja tänu müügiedule on see Taani Disainikeskuses saanud püsiväljapaneku staatuse. Eesmärgiks on muutuda superhitiks kogu maailmas.