20.02.2009, 00:00
Hesburger meelitab kliente platinum-staatusega
Põhjamaine kiirsöögikett Hesburger on hakanud Eestis
agressiivselt reklaamima oma boonuskaarti, mis tõotab pakkuda
“soodustusi igale maitsele”. Sarnaselt lennukompaniide ja hotellide
lojaalsusprogrammidega võimaldab Hesburgeri
püsikliendikaart koguda ostudelt kahe ja poole kuni viieprotsendilist
boonust, mida saab tulevikus vahetada uute tasuta friikartulite või
burgerite vastu.
Usinaimad kiirsööjad jõuavad
välja silver-, gold- või platinum-tasemeni, kus avanevad uued
toiduga seotud soodustused. Näiteks kõige auväärsematel
ehk platinum-klientidel on kiirtoidurestorani külastades võimalik
pintslisse pista tasuta kohv koos saiakesega, väike jäätis
või majoneesikaste.
Sellele tasemele jõudmiseks
tuleks Hesburgeris kaardi reeglite järgi käia kahe kuu jooksul
söömas vähemalt 48 korda, kulutades seejuures ära
minimaalselt 2652 krooni. Gold-tase eeldab 32, silver-tase aga 16
külastust.
Kui palju on Hesburgeri boonussüsteemiga Eestis
inimesi liitunud ning kui paljud neist on juba jõudnud platinum-tasemel
süüa, seda firma ei ütle. Ekspress loodab, et platinum-kliendid
endale tasuta majoneesikastmetega liiga ei tee.