1993. aastal, kui turule tuldi esimese parfüümiga, käivitus lõhnaäri, mis on praegu Hugo Bossi üks nõutuim tooteliin. 1998. aastal hakati valmistama ka naisteriideid, 2009. aastal lisandusid lasteriided.

Hugo Bossi kaubamärk on esindatud 110 riigis, kokku on firmal 6100 müügikohta. Praegu pakub firma Hugo Boss moe­turul kaht eraldi brändi: Hugo ja Boss. Sihtgrupist pisut noorematele, 25–35aastatele meestele loodud Hugo eraldus põhibrändist 1993. aastal. Hugo Red on Bossist pisut progressiivsem, kuid mitte ülepakutud. Loodud meestele, kes hindavad omapärase ning avangardse disaini juures loovust ja individuaalsust. Kandjalt nõuab Hugo Red enesekindlust ja mängulisust.

2002. aastal sai Hugo Bossi moemaja peadisaineri Werner Baldessarini järgi nime pisut vanematele härrasmeestele suunatud rõivaliin Baldessarini, mis eksisteeris kuni 2007. aastani. Nüüd toodetakse sama nime all vaid parfüüme.

Bossi brändi alla kuulub nelja sihtgrupiga liini: Boss Black, Boss Orange, Boss Green ja Boss Selection.

Boss Black (turul 1970. aastate algusest)

Klassikalise, kuid modernse suunitlusega tooteliin Boss Black pakub meestele (aastast 2000 ka naistele) elegantseid äri-, vabaaja- ja pidurõivaid. Disainer Kevin Lobo lubab, et tema rõivastes ei pea pettuma ka kõige nõudlikum klient ning tema disain aitab rõhutada kandja isikupära ja elustiili. Bossi peetakse õigustatult ülikondade kuningaks. Kollektsioonist peaks perfektselt istuva rõiva leidma igaüks, mudeleid tehakse nii pikkadele kui ka paksudele.

Boss Orange (1999)

Boss Orange on liinidest kõige eksperimentaalsem ja lõbusam. Selles on vabaajarõivad meestele (aastast 2005 ka naistele), kes naudivad riietuse juures stiilsust ja erilisust ning armastavad üllatusi. „Rõivad intrigeerivate detailidega,” ütleb disainer Eyan Allen oma loomingu kohta. Eyan Allen, Boss Orange’i loovjuht alates 2008. aasta lõpust, on uue suuna liikumapanev jõud. Moeteadlikud on viimaste aastate muudatusi kindlasti märganud. Kollektsioonide moekontseptsiooni muudatuste tõttu esitleb Boss Orange sel aastal uut logo, mis sobib ideaalselt kaubamärgi uue suunaga.

Boss Green (2003)

Boss Green toodab golfi- ja spordirõivaid meestele, kes kõrvutavad klassikalisi lõikeid ning värskendavaid disainilahendusi. Meesterõivaste mudelid pakuvad moodsat stiili golfihuvilistele ning neile, kes naudivad rahulikku elu väljaspool mängurada. Disainer Jose Janga fookuses on uudne disain, millele annavad lisaväärtust mitmed funktsionaalsed omadused. Boss Greeni kollektsioon jõuab Eestisse sügisest.

Boss Selection (2003)

Siia alla kuuluvad kvaliteetsed meeste- ja naistekollektsioonid – ülikonnad, smokingud ning õhtu- ja galakleidid –, mille tegemisel on kasutatud parimaid materjale ja kõrge tasemega rätsepatööd.

Hugo Bossi esinduskauplus (Harju 6) on avatud iga päev E–R 10–19, L 11–17, P 11–16.

Kliendikaart on Armani esinduspoega* ühine. 

Poes kehtivad vanad Armani kliendikaardid. Vanad Bossi kaardid vahetatakse uute vastu, kuid kogutud boonused kaasa ei tule.

(*Armani kauplus avatakse draamateatri vastas mai alguses.)