Campalyst nimetab end sotsiaalmeediakampaaniate analüütikuks – ta annab tagasisidet, kui edukaks on kampaania Facebookis tegelikult osutunud, s.t kui palju Facebookis turundamine talle tegelikult raha sisse toob. “Näitame, kui palju Facebooki lehe fännidest nägi postitust, kui palju klikkis lingile ja kui palju lõpuks veebilehelt ka midagi ostis,” seletab Aasaru.

Webmedias töötanud ja hetkel iiri tarkvarafirmaga Version 1 seotud Juhan Aasaru räägib, et vajadus Campalysti-suguse tööriista järele tuleb sellest, et kliendid nõuavad aina täpsemat statistikat.

Aasaru peab edu saladuseks julgust abi küsida: “Oleme õppinud, et tasub mõelda suurelt ja pürgida kohe maailmaturule. Praegu pakutakse ka väga palju kõikvõimalikke mentorlusprogramme – oleme igast võimalusest kinni haaranud. Hämmastav, kui palju leidub startup-ringkondades oma alal kaugele jõudnud inimesi, kes on valmis oma väärtuslikust ajast tunde alustavate ettevõtete heaks pühendama.”