Suurim hitt on rohkem kui 36 miljoni kasutajaga (kellest 60 protsenti elab USAs ja vaid 0,1 protsenti Eestis) võidusõidumäng “Drag Racing”, mis loodi Funtikovi sõnul väga odavalt ja vaid kuue nädalaga. Nauditavaim on mäng mobiilides ja tahvelarvutites. Alguses töötas mäng vaid Androidi seadmetes, oktoobrist lisandus iPadi/iPhone’i versioon. Mäng on tasuta, kuid väikese summa eest saab mängija tuunida oma autot ning keerata kinni reklaamid. Mullu aprillis turule tulnud “Drag Racing” lendas mõne päevaga Androidi popimate rakenduste pingerea tippu ning figureerib seal võidusõidu-äppide kategoorias tänaseni. Algul lisandus 60 000 – 80 000 mängijat päevas ning Funtikovi tiimil oli tükk tegemist, et tagada sellist pöörast kasvu toetava serverisüsteemi olemasolu.

Pikalt edetabeli eesotsas püsimine tähendab äpi loojale võimalust kiiresti raha teenida. Rahamuresid Creative Mobile’il enam pole. Funtikov räägib, et firma teenib kuuekohalise summa eurosid kuus, võib palgata parimaid spetsialiste ning saadab kõik uksele koputavad riskikapitalistid viisakalt minema. Ka rohkema raha korral ei suudaks firma puhtfüüsiliselt kiiremini kasvada kui praegu.

“Meile oli selline edu suur üllatus, kõik käis väga kiiresti,” ütleb Narvast Tallinna kolinud ning tehnikaülikooli lõpetanud Funtikov, kui istume linna ühes väiksemas “konverentsiruumis.” “Võib öelda, et olin šokis, kuid selle mõtte juurde ei saanud ma jääda – tööd tuli teha,” räägib Funtikov. “See oli kombinatsioon suurest rõõmust ja tundest “appi, mida me nüüd teeme, meil on nii palju probleeme: mäng vajab arendamist, jookseb tihti kokku jne!!””

Veel kahe aasta eest oli Funtikov töötu ja elatus juhuotstest. Kuni 2009. aasta sügisel hakkas Androidi platvorm kiirelt arenema ning Funtikovil tekkis sellesse kõva usk. Tema esimesed katsed sel alal läksid aia taha, kuid mullu talvel ilmavalgust näinud lihtsakoeline korvpallivisete mäng “Basketball Shots 3D” tõi sisse just nii palju, et tasuda kontori üüri ning hakata endale palka maksma. Veidi enam kui poole aastaga on firma kasvanud 5 inimeselt 30 inimeseni. Mõned spetsialistid on hangitud Venemaalt, sest Eestis napib mänguarendajaid.

“Muidugi oleksin võinud kusagile palgatööle minna. Tööpakkumisi mul oli ja sõbrad nöökisid, et hangi endale ometi töö,” räägib Funtikov õnnelikult. “Aga mina hoidsin unistusest kinni ja tegin oma firma. Kes oma asja usuvad, neile on kõik võimalik.”