Merkelist on reklaamis kasutatud fotot, mis tehtud 2008. aprillis Oslo Ooperimaja ees. Merkel kannab sellel glamuurset ja paljastavat õhtukleiti. Kantsleri suurt büsti rõhutav kleiti tekitas Saksamaa meedias debati, kas sobib ikka nii auväärsle kohal oleval inimesel oma feminiinseis võlusid sedamoodi rõhutada.

Nüüd on Lengsfeld pugenud reklaamplakatil väga sarnasesse kleiti ning enda paremal käele "kleepinud" ka Merkeli. Reklaamsloganis seisab: "Meil on rohkem pakkuda", kuigi kristlike demokraatide ametlik slogan on "Meil on jõud" . Lengfeld kantslerilt pildi kasutamiseks luba ei küsinud, kuid on kindel, et tema erakonnakaaslane ja tuttav mõistab huumorit. Samas on julge poliitik pälvinud reklaamikampaania eest kriitikat oma partei teistelt liikmetelt, kes süüdistavad teda madalale langemises ning labases reklaamis.

"On naeruväärne väita, et olen seksist või antifeminist," ütleb Lengsfeld ise. "Olen naine ning uhke selle üle. Soovisin lihtsalt pilkupüüdvat kampaaniaplakatit, et tõmmata tähelepanu tõsistele valimisteemadele, nagu kliimamuutused."

Labane või mitte, postrid paistavad igatahes töötavat. Eelmisel nädalal sai Lengsfeldi blogi ühe päevaga 31 000 külastust, paljud külastjaad jätsid ka positiivseid kommentaare.