Playluggage (2014)

käive 81 000 eurot

kasum 196 300 eurot

töötajate arv 4

Playluggage'i lühike ajalugu ulatub mõne aasta taha. Firma asutaja Hanno Remmel otsis endale katki läinud reisikohvri asemele uut. Ta tahtis võimalikult kirjut kohvrit, leidmata seda õiget. Äkki teeks ise? Remmel kolas mööda messe, kuulas maad.
Alguses mõtles ta, et prooviks di-sainkohvreid teha.
Kuni teda kord Hiinas metroos sõites tabas heureka-moment: inimesed, nii suured kui väikesed, löövad reisil aega surnuks nutitelefonides. Miks ei võiks nad hoopis oma kohvrite peal lauamänge mängidaja seeläbi silmast silma suhelda?
Kusjuures mäng võib pooleli jääda, et vahepeal edasi liikuda ja peatselt mängu jätkata - magnetitega mängunupud püsivad kindlalt paigal.
Nõnda sündis suurepärane alternatiiv moodsatele tähelepanu haaravatele nuti-seadmetele. Playluggage toob pered päriselt kokku!
Just sellises võtmes "anti-nuti" meediakajastustega firma viimasel ajal näiteks Ameerikas kõneainet tekitabki. Playluggage'i kohvreid on viimasel ajal kajastanud CNBC, Fox News jpt.
Playluggage'i kohvrid ei ole odavate killast. Rungi sõnul pannakse rõhku disainile ja kvaliteedile. "Meil on kohvreid, mis jõudnud mõnikümmend ja rohkem tiiru ümber maailma käia," ütleb Rungi.
Ühes hiljutises testis pandi kohvrisse (kuhu tavaliselt mahub 8-10 kilogrammi asju) 28 kilogrammi. Kõik detailid püsisid laitmatult terved. Viimaks purunes teleskoopkäepide alles kohvri auto sabas lohistamisega.
Kvaliteet ja laiem tähelepanu rahvusvahelistel messidel võimaldab ettevõttel turg turu haaval üle maailma laieneda. Alates sügisest müüakse Playluggage'i kohvreid ligi sajas Galeria Kaufhofi kaubamajas Saksamaal. Esimesed tellimused on saadud Ameerikast, Taiwanist, Filipiinidelt, Tšehhist ja mujaltki.
Leila Tamme sõnul on firmal plaan kasvatada Playluggage'i kaubamärki veel ja veel, lisades sortimenti uusi "mängulisi reisitooteid". Milliseid - see jääb esialgu saladuseks.