Niipalju kui mina suudan näha, on selles idees ainult üks nõrk koht. Ma pakun, et siis, kui plaani võetakse Laaksaare ja Piirissaare vaheline kaherealine raudteetunnel, võib Brüsselis keegi hakata huvi tundma, et mida paganat nad seal ikkagi ehitavad ja kas see asi end ka kunagi ära võiks tasuda. Aga siin on asjalik mõte jälle Läti Raudtee presidendil, kelle arvates tuleks kogu ettevõtmise õnnestumiseks kaubaveod maanteedel üldse ära keelata“. (Hardo Pajula. „Kassi nurinad“, Proaktiivne raudtee, lk 158)

Millalgi 2001. aasta kevadel koputasime Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvkiga peaminister Mart Laari majandusnõuniku Kersti Kaljulaidi kabineti uksele Stenbocki majas. Riiki juhtis poliitiline dream team, käsil olid aktiivsed läbirääkimised liitumisel Euroopa Liiduga ja muuhulgas ka riigiettevõtete viimased erastamised. Praamiliikluses oli taas kord tuuline. Laevad küll sõitsid ja kvaliteet järjest paranes, kuid püsis ka avalik nurin. Mõnele inimesele tundus, et osa avalikust rahast läheb vasakule. Kui midagi läheb vasakule, siis järelikult ei lähe paremale. Läksime nõu küsima.

Edasi lugemiseks , sisesta paberlehe lugejakood, telli digipakett või osta päevapiletosta artikkel
3 € Osta päevapilet