"Laev justkui sõitis, pidi jõudma Muuga sadamasse, aga äkki hakkas keerama paremele Aegna saare poole. See liikumine on teil ju tipptehnikaga hästi näha. Ekspress sahinate rubriigis väidab, et samal ajal olid teil tööl mingid praktikandid, kes ei julgenud kaptenile helistada," üritas Raud eksperti rääkima saada.

Raul Tell selgitas õnnetuse tekkepõhjusi niipalju, kui tal voli oli antud. Praktikantide osas ei pea jutt tema sõnul paika.

"Madalikule sõidu põhjus on manööver, miks tehti manööver, selgitab juurdlus," ütles Tell. Ta täpsustas, et lootsi poolt olid kaptenile antud ankrukoha koordinaadid.

"Ankrusse jäämisel tekkis viivitus, miks, ei tea. Laev triivis eemale ja otsustas tagasi tulla esialgsele positsioonile. Tehnilist probleemi ankurdamisel ei olnud," ütles Tell, lisades, et tuulte tõttu võib seal ankurdamata laeval tekkida pooleteistsõlmeline kiirus.

Põhiküsimuseks jääbki ilmselt see, miks kapten viivitas ankurdamisel, kui tehnilisi probleeme ei olnud. Tell lubas juurdluse tulemuste avalikustamist mõne kuu jooksul. Muret me tema sõnul tundma ei pea, sest riskid on miinimumini viidud.