Calvin Klein Jeans 2009
See värskeim reklaamikampaania, mis sattus keelustamisskandaali pöörisesse, tuleb Calvin Kleinilt. Telereklaami tegi Steven Meisel selle aasta kevad-suvehooajaks ning ameeriklased otsustasid, et nende jaoks on reklaamis liiga palju seksi ja paljastust. Ka YouTube ei tohi kuumi videoklippe näidata.

Dolce & Gabbana 2007
See ei ole Dolce & Gabbana esimene ega viimane vastuolusid tekitav reklaam, kuid üks kuulsaim kindlasti. Pilti on kritiseeritud seetõttu, et stseen meenutab grupivägistamist. Brändi tõelised kavatsused pole teada, kuid pildil kujutatud stseeni on püütud mitmeti lahata. Reklaami päästaks see, kui tegelaskujud kas või pisutki rõõmsamad oleksid. Sel juhul oleks tegu lihtsalt seksika pildiga, kuid vägivalla-oletus on see, miks reklaam Hispaanias ja Itaalias ära keelati. Dolce & Gabbana 2008. aasta vastuoluline kampaania objektistab erandina mehi.

Sisley 2001 ja 2007
Sisley on kurikuulus skandaalsete reklaamide loomisel. See Fashion Junkie reklaamikampaania näitab riietest sõltuvuses olevaid naisi, kes püüavad kleiti nagu kokaiini ninna tõmmata. Reklaam tekitas probleeme just mure pärast teismeliste üle, kes võivad sisust valesti aru saada ning olustikku lahedaks ja matkimist väärivaks pidada. Reklaami tegi valmis Hiina reklaamibüroo Zoo Advertising, kes otsustas ka muide sõna „mood" reklaamis valesti kirjutada - „fashioin". Sisley 2001. aasta fotod on lavastatud farmis ning kõik on võrdselt väljakutsuvad.

Tom Ford for Men 2007
Tom Fordi meesteparfüümide reklaam ei ole ilmselt suur üllatus tema fännidele, küll aga tervele muule maailmale. Ka fotode autor Terry Richardson ei ole tuntud just moemaailma paipoisina.

Change 2008
Mida teha, kui tahad oma brändiga siseneda turule, kus peaaegu kõik on ära keelatud? Kasutada loomingulist lähenemist! Taani pesufirma Change mõtles Saudi-­Araabia turu jaoks välja reklaami, milles paljas keelatud keha on markeriga kunstiliselt ära soditud. Reklaamlause „Tsenseeri kõik peale bikiinide" jätkab huumorisoonel. Reklaami ei saanud kasutada trükimeedias, kuid see levib internetis kui täie­õiguslik reklaamikampaania.