Sellist lääneliku välimusega kaheistmelist sportautot polnud keegi siinkandis varem ehitanud. NSV Liidus tehti sportautosid küll juba 1950ndate lõpust alates, aga need kaalusid palju (kuni 1,5 tonni!) ja olid väljanägemiselt robustsed. Valmistati selliseid masinaid väga lihtsalt: võeti tänaseks "vana Volgana" tuntud sõiduautol kere pealmine osa kuni kapotini maha ja oligi sportauto valmis!

Seiler tegi esimesena NSVLis spetsiaalse sportauto, mille ehitamisel polnud kasutatud sõiduautode raami. Ja kaalus see Nõukogudemaal seninägematu terastoruraamiga auto kaks-kolm korda vähem kui konkurentide omad!

"Seileri auto oli midagi erilist," kirjutab Eesti autospordi elav legend Uuno Aava viis aastat tagasi väljaantud brošüüris "Mees, kes kihutas ajast ette". "Näiteks oli Seileri auto parempoolse rooliga. Ta põhjendas rooli paigutamist paremale sellega, et Euroopa ringradadel sõidetakse päripäeva, seega on suurem osa kurvidest paremale ja siis jääb juht pidevalt sisekurvi, mis võimaldab kiiremini kurve läbida." 

Selle erilise auto nimi oli Tartu 1 /  Estonia 8. 

Veelgi erilisemaks tegi selle Eesti esimese sportauto asjaolu, et Seiler ehitas selle ainueksemplarina. See on Eesti autospordi ajaloo uunikum, kuigi erinevalt paljudest teistest Estonia mudelitest ei võidetud sellega ühtegi NSV Liidu meistritiitlit ega isegi medalit.