Ja mida ta siis teeb? Ükskõrd sõi ta netipubliku palvel ära Tabasco kastmega vürtsitatud teepaki sisu, teinekord paluti tal ära süüa toores muna, siis jälle soolatud jää, siis jõi ta ära klaasitäie ketšupit jne.

Noor “artist” tegi ka õppevideo jalatsi sisetaldade vahetamisest ning lisaks on avaldanud arvamust energiajookide, nutitelefonide ja koolikiusamise kohta. Mõnes videos räägib ta otse kaamerasse, teistes illustreerib oma juttu mõne videomängu näitamisega.

Kui alguses tegi see mehehakatis niisama pulli, siis eelmisest sügisest võib teda nimetada “ärimeheks”. Ta sõlmis partnerlepingu ühe reklaamide vahendajaga, et tema koduvideote all jookseb iga kord mõni reklaam. Iga vaataja pealt teenib nooruk raha. Täpsed summad on saladus, kuid YouTube’i statistika üle arvet pidava Socialblade’i järgi võib nooruki teenistus olla kuni 12 eurot päevas. Aasta peale võib see teha mitu tuhat eurot.

Süües kasvab isu ning hiljuti teatas GameHudHD, et Eesti turg on talle kitsaks jäänud. “Tahan nüüd öelda, et ma lähen nüüd üle ingliskeelsetele videotele. See on kõik minu enda huvides – kui ma tahaksin kunagi YouTube’iga kuhugi edasi, veits kaugemale jõuda. Ma olen praegu 14aastane ja Eesti kohta olen ma enda arust küll päris kaugele jõudnud,” ütles koolipoiss videopöördumises kaks nädalat tagasi.

Ingliskeelsete videotega võiks ta teenida kordi rohkem – potentsiaalne publik on suurem ning ameeriklasele või britile näidatavate reklaamide eest makstakse rohkem.

Loe täismahus artiklit Eesti Ekspressi tasulisest versioonist