12.09.2013, 09:00
Savisaare silmad ühendavad kolme partei reklaamimehi
Boamaopilk tõi Edgar Savisaarele 1999. aastal valimisvõidu. Tema edukad kampaaniategijad nõustavad nüüd Reformi ja IRLi.
FOTO:
„Häbeneda pole midagi, ajad olid vägevad!“ ütleb loovjuht Urmas Villmann. Ta meenutab viieteist aasta tagust aega, kui töötas reklaamibüroos Idea AD. Firma juhtideks olid Mark Eikner ja Paavo Pettai.
Idea üheks kliendiks oli Keskerakond. 1999. aasta riigikogu valimiste eel ilmusid tänavatele plakatid, kust vaatasid vastu Edgar Savisaaretohutu suured silmad.
Sellist isikureklaami polnud Eesti poliitikas veel tehtud. Eesti Päevalehe kriitik võrdles Savisaare pilku boamaoga, kes hüpnotiseerib oma ohvri ja ta seejärel alla neelab. Keskerakond sai neil valimistel ainsa parteina üle saja tuhande hääle.