Seks kodus kärbib kondoomimüüki
Mari Sander uuris viimase nädala Ekspressis, kuidas on muutunud eestlaste seksuaalharjumused majanduskriisi ajal.
Ühe aspektina selgus, et kondoomimüük on kukkunud samas tempos nagu kogu jaekaubanduse käibed.
Kiss Tradingu müügidirektor Kalle Kõre kommenteeris, et see on erandlik, kuna Lääne-Euroopas seksitakse majanduslanguse ajal rohkem kui headel aegadel.
Erinevus on selles, et kui eurooplane kasutab kondoomi rasestumise vältimiseks oma partneriga, siis eestimaalane lustis enne võõrastega. Kui nüüd raha ei ole, tuleb oma partneriga läbi ajada ja kondoomi pole vaja.
Kondoomimüügi kõrghetked on suvel jaanipäev, september, kui minnakse kooli, ja detsember, kui on firmapeod. 2009. aastal oli pidusid vähem ja müügitipud ka palju madalamad.
Kondoomiostjad Eestis on noored vanuses 15–25 aastat, kellel pole püsisuhet, ja samuti üle 25aastased pereinimesed kõrvalhüpete tarvis.