Reinsalu ajas laia joonega kinnisvaraäri Marokos – kerkisid rikaste suvekodud, hotellid ja muu – kokku arendust 500 miljoni euro eest. Brasiilias ostis ta Ruhnu suuruse saare.

Ka osales Reinsalu kõrgema kaliibriga metseenluses. Siinmail kogus ta tuntust Eesti sõprade kokkutulekute korraldamisega, kus figureeris presidentToomas Hendrik Ilvese kõrval. Londonis aga ostis heategevusoksjonilt tuhandete Swarowski kristallidega maali, mille eest maksis 95 000 naelsterlingit.

Selle pealtnäha pillava joone varjus alustas Reinsalu üht tõeliselt ambitsioonikat maailmavallutust. 2007. aastal ostis ta viinatööstur Aivis Ohtlalt kõik õigused salendavale, südant tugevdavale ja jõudlust taastavale spordijoogile Fat Burner, turustamaks seda väljaspool Baltikumi ja Soomet. Eestis on ikka halatud, et me ei oska suurelt mõelda ning meil napib ambitsooni. Kuid Reinsalu unistas, et Fat Burnerist saab vähemasti sama kuulus jook nagu Red Bull.

Ta palkas Fat Burnerit turustava firma Tone Tea direktoriks endise tippaudiitori Hanno Lindpere, kes kolis 2010.aastal Hispaania päikeserannikule. Lindperest sai ka firma väikeosanik ameeriklase Greg Grace'i kõrval.

Audiitorfirma Ernst & Young Eesti endise juhi Lindpere jaoks oli see uus suur väljakutse. Ta filosofeeris küll juba siis, et turunduses kehtib “kahe reegel”, mis tähendab, et kõik plaanid võtavad kaks korda rohkem aega, lähevad kaks korda kallimaks ja toovad kaks korda vähem kasumit, kui algselt planeeritud, ning Fat Burneri puhul tuleks see kõik kahe asemel korrutada kolme või neljaga.

Alles hiljem selgus, et see oli Lindperel prohvetlik jutt.

Loe täismahus artiklit Eesti Ekspressi tasulisest versioonist.