Eesti turg, kuhu Tip Tip Tap on peamiselt riigi- ja munitsipaalhangete kaudu tootnud ja müünud üle tuhande mänguväljaku, jääb firmale selgelt juba kitsaks.

Tip Tip Tapi tegevjuht Rasmus Varunov, kes lõi ettevõtte suuresti tänu sellele, et ei leidnud turult oma lapsele koduaeda mänguväljakut, näeb firma äriedus kolme tähtsamat tegurit - toodangu kõrge kvaliteet, atraktiivne disain ja tootearendus ning panustamine müügivõrku. „Edu taga on kindlasti ka tohutu pühendumus eesmärgile olla igal aastal parem kui eelmisel ja kasvada Skandinaavia suurimaks mänguväljakute tootjaks ja müüjaks," ütleb ta.

Et mänguväljaku või -atraktsiooni kvaliteet oleks tasemel, tuleb kasutada parimaid materjale. Peaaegu kõik materjalid, sealhulgas plastik, metall ja vineer ostab Tip Tip Tap väljastpoolt Eestit, vaid liimpuit tuleb kohalikust Stora Enso tehasest.

Lastega seotud toodete puhul on vaja järgida tervet rida ohutusnõudeid. Ainsa oma valdkonna tegijana Baltikumis on firma pälvinud ka rahvusvahelise kvaliteedisertifikaadi. See protseduur võttis aega kolm aastat ja selleks kulus pool miljonit krooni.