Fornasetti loomingu kõrgtaset ei mõjustanud ka meistri erakordne viljakus (11 000 erinevat kujundust, lisaks n-ö sahtlisse jäänud  kavandid). Stiililiselt alustas ülimalt sõltumatu vaimuga Fornasetti ajal, mil art déco püüdis “ajaloo ilu” lepitada modernismi kaine otstarbekusega – ja kahtlemata oligi ta üks paremaid lepitajaid. Muidugi pakkusid talle hiljem huvi ka opkunsti silmapettemängud ja virvendused. Teisalt aga on just Fornasetti olnud  postmodernismi “sillapeaks” Itaalia disainis, tõestades, et ajalugu pole ainult läinud, vaid ka jäänud.


Piero Fornasetti kuulsus on  postuumselt  kasvanud: 1990. aastail on tema loomingut tutvustanud suurnäitused Londonis (Victoria & Albert), Los Angeleses, Chicagos, San Franciscos, Pariisis, Washingtonis, Torontos jm, temast on huvitunud kuulsad oksjonifirmad.


Piero ainus järeltulija, poeg Barnaba ­Fornasetti on äri laiendanud, taastootes väikeseeriais peegleid, mööblit, lampe, vaipu ja portselani isa kavandite järgi, ja on võtnud kasutusele ka nn sahtlikavandid (eri toodetega tegelevad eri litsentsiga firmad). ­Rosenthalilt võttis Barnaba tootmisõigused tagasi, sest portselanimüük osutus kõige tulutoovamaks. Fornasetti müügisalongid paiknevad Milanos esinduslikul Via Manzonil. Pärija on välja ehitanud ja külalistele avanud ka perekonna elamu Villa Fornasetti.


Eestis on 1990. aastate lõpul müüdud Fornasetti valgusteid ja Inspira salongis ka tema Rosenthali firmas toodetud portselani.


MK