Ta ütleb enda tugevateks külgedeks inglise keele ja rahvusvahelise kogemuse ja väidab, et "ei julgeks iialgi kohtus eesti keeles konkureerida selliste siinsete advokaatidega nagu Marti Hääl, Sven Papp või Jüri Raidla". Olgugi et eesti keelt räägib Ojasaar puhtalt.
25 aastat tagasi elasid Ojasaared Helsingis. Isa Raivo töötas TASSi korrespondendina ning oli ühtlasi kolm aastat väidetavalt KGB ja CIA topeltagent. Ema tegi N Liidu saatkonnas telefonistitööd. 1986. aastal põrutas perekond USAsse, kus isa sai uue identiteedi ning ilmus Markus Larssoni nime all eetrisse raadiojaamas Ameerika Hääl.

Virginia ja Minnesota ülikoolides juurakraadi omandanud Ojasaar tõusis seitsme aastaga USA advokaatide tippu. Kaitses edukalt mitut suurfirmat, teiste hulgas Fordi ja Hondat, tootjavastutust puudutavates vaidlustes. Neis lahati küsimusi, kelle süül juhtuvad õnnetused ATVde, autode, helikopterite ja lennukitega.

"Ma ei kaotanud mitte kordagi!" kinnitab Ojasaar. "Aga selleks tuli muidugi teada, millal on õige aeg kompromissidele minna."

Ühe eestlase võidukaasustest valis tuntud juuraajakiri The National Law Journal 2001. aastal kümne suurima võidu hulka. Hondat süüdistati karjääris ATVga juhtunud õnnetuses, kus kannatanu kaotas silma ja nõudis Hondalt nii kahjutasu kui ka ATVde müügi lõpetamist USAs. Kaotuse korral kandnuks suurfirma sadu miljoneid dollareid kahju.

Ojasaarel õnnestus vandemehi veenda, et ATV on ohutu, kui seda õigesti kasutatakse. Hageja ja tema kuue eksperdi tunnistused lükkas ta ümber avarii taaslavastamise ning selle laborites põhjalikult läbi uurimise järel. ATV teema on Eestiski aktuaalne, teab Ojasaar. "Kui inimene võtab masina, mis on mõeldud sõitmiseks metsas mudas kiirusega 20 km/h, sõidab sellega Tallinna kesklinnas asfaldil, gaas põhjas, ning satub õnnetusse, siis ma ei ütleks, et see on õnnetus, pigem hooletus."

Teisel juhul tuli eestlasel kaitsta Fordi, kellele taheti kaela määrida süüd tuhandete traagiliselt lõppenud avariide pärast. Need olid juhtunud Fordi maasturitega, millel sõidu ajal lõhkesid kummalistel põhjustel Firestone'i marki rehvid.

Ojasaare sõnul selgitati välja, et nimetatud rehvidel olid defektid, mis muutsid soojas kliimas liiga täis või liiga tühjade rehvidega sõitvad koormatud maasturid potentsiaalseteks surmarelvadeks.

Unistusi on Ojasaarel mitmeid. Et Eesti ettevõtjad seaksid endale ambitsioonikamaid eesmärke. Et siin tekiks sarnane tehnoloogia­ettevõtete buum nagu 1980. aastatel Iisraelis. Et Eesti kõrgkoolide kvaliteet saaks võrreldavaks USA või Singapuriga. Ja et riik lõpetaks firmade "trahvimise", kogudes töötajate koolitamiselt erisoodustusmaksu!

Vabal ajal mängib Ojasaar sulgpalli ja käib palju teatris. "Teater elavdab ajutööd ja aitab mõista, et raha pole ainuke mõõtühik. Kui kogu aeg ainult äriinimestega rääkida, muutub mõtlemine jäigaks ja ratsionaalseks. Miks on iPhone nii populaarne telefon, kui Nokia on ka hea - vajutan ja ta helistab."