Kyoto esitleb käitumiskoodeksi turistidele.

Tuhandeid templeid, pühamuid, paleesid ja kauneid Jaapani aedu sisaldava Kyoto elanikel on massiliselt linna voorivate turistide pidevast väärkäitumisest, räpakusest ja austuse puudumisest kohalike tavade vastu kimonoservani. Hiljuti turistide hulgas (tüüpilises Jaapani koomiksi-stiilis) levitama hakatud eetika-buklettidel ''Akimahen'' on selgelt kirjas, mis on Kyotos kombekas ja, eriti oluline, mida seal absoluutselt teha ei sünni.Broshüüri esimesel lehel on neljas keeles kirjas kuidas kasutada avalike tualette.Siis reeglid jootraha mitteandmise kohta (tabu ja solvang), ning prahi loopimise, restoranis reserveeritud lauast viimasel hetkel keeldumie, ise taksoukse avamise, avalikus kohas suitsetamise ning maiko rahvariietes naiste pildistamise vältimiseks.

Air Astana paneb mugavuse enampakkumisele.

Kasahhidele kuuluv ja kõrgelthinnatud teenindusega lennukompanii Air Astana üritab tühjaks jääma kippuvat äriklassi reisijatega täita, pannes mugava reisimise lihtsalt oksjonile. Turistiklassi pilet lunastanud reisijad saavad firma kodulehel teha enampakkumisi laiadele istmetele, sisestades turvatud maksmissektorisse oma krediitkaardi andmed ning konkreetse summa, mille nad äriklassi ülendamise eest nõustuksid maksma. Kinnitus saadetakse pisut enne planeeritud reisi algust.

Ryanair vahetab kesta.

Ryanairi töötajad peavad peatselt sügavale kukrusse vaatama, sest firma vahetab välja personali rõivastuse ning uue mundri peab igaüks ise kinni maksma. Uued univormid saavad olema soliidsetes, rangemates tumesinistes '' Royal Blue" toonides,vahetades välja senise, heledapoolse ''Chelsea Blue''.Nii meeste- kui naistevormile lisanduvad kollased aksessuaarid (sall, lips, vihmakeep jmt).

Ulakas USA piloot tekstis end skandaali sisse

Ameerika Lennundusamet sattus piinlikusse olukorda seoses meediasse lekkinud rumala intsidendiga. Liinil Charlotte-Tampa ametimundris (reisijana) kaasalennanud American Airlinesi piloot eiras kapteni käsku lennuki stardi ajal mobiilid välja lülitada ja tegeles õhkutõusu ajal rahulikult sõnumineerimisega edasi. Piloodi häbitust käitumisest häiritud kaasreisija salvestas tema tegevuse (kinnitades, et tema telefon oli video tegemisel muidugi lennurezhiimil) ja esitas firmale kaebuse FAA turvareeglite vastu eksimise asjus. Americani pressiesindaja kinnitas ajakirjanikele, et kõnelause piloodiga tuleb firma juhtkonnal tõsine vestlus ning, et pole välistatud ka distsiplinaarkaristus.