Lennunduse kliendisõbralikemad reeglid pardale kaasavõetava pagasi kohta on kehtestatud British Airwaysi reisijatele, arvab Hollandi portaal Beslist.nl. BA turistiklassis on lubatud lisaks maksimaalselt 23 kilo kaaluvale pagasiühikule (56 x 45 x 23 cm) pardale kaasa tuua ka sülearvuti pluss üks kerge õla- või käekott. Kõige kitsimaks kuulutas portaal Ungari odavlennufirma Wizz, kes kasseerib lennujaamas 40 eurot kõigilt “suure kabiinikotiga” ehk 42 x 32 x 25 cm mõõtusid ületava käsipagasiga saabunuilt.

Turistid on asunud Egiptusesse naasma

2014. aasta viimases kvartalis kasvas Egiptusesse saabuvate turistide arv 70%. Ka Kairos kasvas hotellidesse registreeruvate välismaalaste arv 50%. Kuigi seis pole veel sama hea kui revolutsiooni eel, on need numbrid roosilisimad alates 2011. aastast.

Singapur ehitab planeedi ägedaimat lennujaama

“Coolest airport ever built” on Singapuri uue lennujaama ehitajate moto: mitte kusagil maakeral ei leidu klaaskupliga kaetud viiekorruselist terminali, kuhu oleks rajatud 40 meetri kõrgune kohisev veejuga, tuhandeid troopikataimi mahutav botaanikaaed, igaõhtune valgus-show ja lukshotell. Jewel Changi lennujaam peaks valmima 2018. aasta lõpuks, ehituskuludeks plaanitakse 960 miljonit eurot.

Eetilisimad reisisihid nüüd edetabelis

CNN on koostanud ülevaate kümnest kõige “eetilisemast” reisisihtpaigast 2015. aastal. Suures osas julgustatakse vastutustundlikult mõtlevaid reisijaid sõitma sellistesse Vaikse ookeani saareriikidesse nagu Palau, Samoa, Tonga ja Vanuatu tunnustamaks neil tillukestel saartel kliima, põlishõimude ja ookeanivete kaitseks astutud samme, kuid tipp-10sse mahuvad ka ­Cape Verde (eeskujulikud sotsiaalsüsteemid), Dominica (vastuseis kommertsvaalandusele), Mauritius (200 000 uue puu istutamine), Uruguay (elektribussid ja -taksod) ja Tšiili (2018. aastal jõustuv süsinikumaks). Ainsa Euroopa riigina pääses tabelisse Leedu, kuhu turistid peaksid porgandeid ja präänikuid viima seoses kiire tõusuga ÜRO inimarengu edetabelis ja asjaoluga, et 22% riigi energiast tuleb juba taastuvatest loodusressurssidest.

Yotel laieneb, kasvab ja areneb

Tillukeste, kuid kõike vajalikku sisaldavate tubade (ja viimasel ajal ka iseteeninduslike tuppa­registreerimiskioskitega) hotellikett Yotel kavandab globaalset laienemist nii Euroopas, Aasias kui Põhja-Ameerikas. Praegustele valdustele Londoni Gatwicki ja Heathrow lennujaamas, Amsterdamis ja New Yorgi Hell’s ­Kitcheni linnajaos lisanduvad peatselt uued hotellid Pariisis ja Singapuris. Samuti on kinnitust leidnud hotelliprojektid Miamis ning San Francisco Mid-Marketi linnajaos. Oma järge on ootamas Yoteli kabiin-hotellid veel kuues USA linnas, Kanadas, Dubais, Sydneys, Milanos, Barcelonas ja Hongkongis.
Ootame Yotelit ka Tallinna!

Delta närutab boonusmiilidega

Delta Airlines vähendab 1. jaanuarist oluliselt miilide määra, mida Skymilesi programmis partnerlennukompaniide lendudel teenida võis. Kui siiani said Skymilesi liikmed näiteks KLMi, Air France’i ja Alitalia lendude eest koguda 100% boonusmiile, siis jaanuarist annavad odavaimad lennud miile neli korda vähem ehk vaid 25% võrra.
Rahateenimis- ja kärpetuhinas Skymiles on astunud tänavu teisigi samme, mis liikmete lojaalsust eeldatavalt kõigutavad – näiteks on eliitlevelile jõudmine nüüd seotud otseselt pileti maksumusega, sissepääs äriklassi ootesaalidesse on Medallion-tasemele jõudnuile lõpetatud aga kõigis neis lennujaamades, kus lounge pole opereeritud otseselt Skyteami lennukompanii poolt.