töötanud Ühendemiraatide suurimas linnas juba üle kolme aasta. Ülipuhas metroo oma suurte lühtrite ja värvilise valgustusega pakub igatahes tõelise elamuse. Valida on vagunite, kuhu võivad siseneda nii mehed kui naised, ning ainult naistele ja lastele mõeldute vahel. Oleme Triinu juhtimisel teel ühte maailma suurimasse ostukeskusesse, 350 000 m2 suurusesse Dubai Malli, kus ainuüksi metroojaamast Malli südamesse jõudmiseks tuleb läbida peaaegu kilomeeter.

Triinu juhib meid läbi poodide vahelt, mida on seal üle tuhande, määratu akvaariumi juurde, milles ujuvad Pärsia lahe vees haid ja raid ning muud suured elukad üle kolme korruse ulatuvate akrüülklaasist seinte taga. Kauneim nurgake selles hiigelostukeskuses on araabiapäraselt kujundatud poodideala, mille arhitektuur on araabia stiilielementide sümbioos tänapäevaga. Esindatud on kõik kuulsad disaini label’id, mis tutvustavad Fashion Avenue’l oma uusi maid

kollektsioone, ning kuna igas suuruses ehetel on islamimaailmas suur tähtsus,pole üllatav, et just siit leiab eest maailma suurima kullaturu, kus teevad valiku raskeks kokku 220 juveelikauplust.