Hiinlased kopeerivad telefoniraamatuid, et tüssata Eesti firmat
Eesti firma Adcash suunab veebiliiklust oma klientide kodulehtedele, saades selle eest tulemuspõhist tasu. Firma ei teeni mitte reklaami internetis kuvamise pealt, vaid siis, kui klient reklaamiandjalt midagi ostab, kuhugi end registreerib või muul moel reklaamile reageerib. Adcash ise maksab ka selle liikluse suunamise eest eri veebilehtedele.
Aga kelmid on varmad sellist asja ära kasutama, pannes reklaamidele reageerima suure hulga nii-öelda fantoom- või libakliente, samuti netiroboteid. Adcashi tegevjuht Thomas Padovani räägib, et sellise pettuse üritajaid on ette tulnud Sudaanis, Pakistanis ja Marokos. Hiinas skaneeritakse lausa telefonikatalooge ning pannakse neid elektroonilisse andmebaasi, et tekitada nende abil näiliselt väga suure hulga klientide huvi mõne reklaamiandja vastu ja teenida sellega raha.