Tsiviliseeritud* läänemaailma noored on uuest liitreaalsuse mobiilimängust täiesti sõltuvuses. Kõnnitakse mööda linna ringi, nina telefonis, ja otsitakse pokemone. Väidetavalt ulatub selle servereid koormava (just sel põhjusel pole see veel Eestis kättesaadav) mängu kasutajaskond juba Twitteri populaarsuseni.

Kõigest 24 tunniga tõusis tasuta jagatav mäng äpipoodides kõige populaarsemaks. Ainuüksi USAs on seda alla laaditud 7,5 miljonit korda ja see kasvatas mängu ühe väljaandja Nintendo aktsiahinda veerandi võrra. See teeb firma väärtuse kasvunumbriks 9 miljonit dollarit. Peab märkima, et konsoolisõjas Xboxile ja Playstationile alla jäänud Nintendole kuulub „Pokémoni“ frantsiisist kõigest kolmandik. Jaapani tehnoloogiahiid oli siiani mobiilimängude turule viltu vaadanud, kuna üritati hoida end rangelt konsoolitootjana, kuid nüüd võib kindel olla, et mobiilimängude sõjas on tehnoloogiafirmad avanud uue rinde.