Diori omanik on eestlane
Diori moemaja, mille käive ulatub aastas üle 40 miljardi euro, omanik on eestlane. Omaette küsimus on see, miks see uskumatuna tundub? Sest Eesti on niivõrd väike? Sest meie kätte võidetud vabadus on pelgalt paarkümmend aastat vana? Sest meid, eestlasi on niivõrd vähe?
Kuid mis oleks, kui ma ütleksin teile, et see on võimalik, et meie väike, kuid väärikas Eesti on sünnipaigaks brändile, mille saatus on seista kõrvuti just selliste suurtega nagu Chanel, Dior, Louis Vuitton, Hérmes. Viimased kolm aastat on andnud sellisele mõttekäigule enam kui tugeva aluse.
Vestige Verdant – kõlava nimega bränd sündis Eestis, on kasvanud Eestis ning on kõrvuti seisnud maailma suurtega, paljusid neist väärikal Gala SPA auhindade konkursil seljatanud, Berliini moenädala VIP kingitusena leidnud oma koha Euroopa koorekihi buduaarides ning pannud kihisema kuluaarid maailma moemekades “Mis? Eestist? Paar aastat tagasi loodud? Juba siin?” – need on esimesed emotsioonid, mis tekivad enamikul ilutööstuse liidritel, kes on harjunud aastakümneid muutumatus seltskonnas auhindu pälvima.
See vana kaardivägi on pidanud viimasel ajal ruumi tegema meie kodumaisele ilutegijale ning kui aus olla, siis ei ole neil selle vastu miskit – väärikasse seltskonda sobib värsket verd juurde alati.
Vestige Verdant on paari aastaga pälvinud tunnustust Gala SPA auhindadelt, moepiibliks peetavalt VOGUE'ilt, Cosmopolitanilt, lugematutelt arvamusliidritelt ilu ja luksustööstuses, kümneid auhindu oma toodetele siin ja sealpool piiri ning kõige olulisemalt kümnete tuhandete klientide rahulolu ja lojaalsuse.
Täna on aga märgiline hetk, sest pelgalt mõned päevad tagasi avalikustas Vestige Verdant oma toodete uuendatud kollektsiooni. Armastatud tooted on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, kus lisaks väga heade maskide, õlide ja seerumite veelgi paremaks tegemisele on need rõivastatud pakenditesse, mis oma elegantsiga teevad silmad ette ka kordades kallimatele konkurentidele. Ühtsus parimatest toodetest, laitmatust viimistlusest ja väljapeetud välimusest on valem, mis viib Eesti suurte hulka ka selles valdkonnas.
Me oleme küll noored ja meid on vähe, kuid me töötame kauem, pingutame rohkem ja toodame tulemusi, mida ei ole võimalik maailmas tähelepanuta jätta – sest see on meile kui eestlastele omane.