06.12.2007, 00:00
Kuidas...lahkuda EMTst mõne teise operaatori kliendiks
Tegevusjuhised neile EMT klientidele, keda solvas hingepõhjani firma idee hakata jaanuarist kõne hinda arvestama minutipõhiselt. Olgugi, et firma sellest loobus, juhendab Ülo Jalakas lahkuda soovijaid.
Mobiilioperaatori vahetamine nii, et säilib praegune
telefoninumber, on imelihtne. Täpsed tegevusjuhiseid annab EMT enda
kodulehekülg, kus lihtsalt asendame nime EMT väljendiga “uus
operaator”
Kuidas saada uue operaatori kliendiks oma numbriga?
1. Mine uue operaatori müügiesindusse.
2. Sõlmi uue operaatoriga liitumisleping. Ta annab sulle uue SIM-kaardi.
3. Uus operaator lõpetab sinu eest senise kehtiva lepingu EMTga.
4. Uus operaator teavitab sind viie päeva jooksul numbri ületoomise kuupäevast.
5. Teisaldamiskuupäeva hommikul vaheta vana EMT SIM-kaart uue operaatori SIM-kaardi vastu.
Kuidas numbri ületoomine täpselt toimub?
Numbri ületoomine võib kokku kesta 9–11 kalendripäeva alates uue operaatoriga liitumislepingu sõlmimisest. Sel ajal teenus kliendile ei katke. Telefoniga saab endiselt rääkida ning kasutada enamikku muid teenuseid.
Uus operaator teavitab uut klienti SMSiga täpsest numbri ületoomise kuupäevast ja kellaajast 5–7 tööpäeva jooksul alates uue liitumislepingu sõlmimisest.
Numbri ületoomine EMT võrgust toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal võib tekkida maksimaalselt veerand tunni pikkune sidekatkestus.
Numbri lõpliku ületoomiseni tagab side EMT, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest aga juba uus operaator.
Miks võib numbri ületoomine ebaõnnestuda?
1. Liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel.
2. Tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda.
3. Tehnilised põhjused: näiteks ei saa teisaldada GSM faksi ja GSM Data numbreid, numbreid, mis kasutavad Mobiilse kontori paketti, kaksiknumbrit, Twin-SIMi jne.
4. Numbri ületoomisel on esitatud valeinfot (näiteks numbri omanik ei ole õige vms).
5. Klient loobub numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada vähemalt 1 tööpäev enne lõplikku numbri ületoomise kuupäeva).
6. Endine liitumisleping on EMT juures lõpetamata (klient ei volita uut operaatorit tema nimel lepingut lõpetama ega tee seda ka ise etteantud tähtaja jooksul).
7. Numbri ületoomise katkemisest ja selle põhjustest teavitatakse klienti SMSi teel.
Kuidas saada uue operaatori kliendiks oma numbriga?
1. Mine uue operaatori müügiesindusse.
2. Sõlmi uue operaatoriga liitumisleping. Ta annab sulle uue SIM-kaardi.
3. Uus operaator lõpetab sinu eest senise kehtiva lepingu EMTga.
4. Uus operaator teavitab sind viie päeva jooksul numbri ületoomise kuupäevast.
5. Teisaldamiskuupäeva hommikul vaheta vana EMT SIM-kaart uue operaatori SIM-kaardi vastu.
Kuidas numbri ületoomine täpselt toimub?
Numbri ületoomine võib kokku kesta 9–11 kalendripäeva alates uue operaatoriga liitumislepingu sõlmimisest. Sel ajal teenus kliendile ei katke. Telefoniga saab endiselt rääkida ning kasutada enamikku muid teenuseid.
Uus operaator teavitab uut klienti SMSiga täpsest numbri ületoomise kuupäevast ja kellaajast 5–7 tööpäeva jooksul alates uue liitumislepingu sõlmimisest.
Numbri ületoomine EMT võrgust toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal võib tekkida maksimaalselt veerand tunni pikkune sidekatkestus.
Numbri lõpliku ületoomiseni tagab side EMT, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest aga juba uus operaator.
Miks võib numbri ületoomine ebaõnnestuda?
1. Liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel.
2. Tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda.
3. Tehnilised põhjused: näiteks ei saa teisaldada GSM faksi ja GSM Data numbreid, numbreid, mis kasutavad Mobiilse kontori paketti, kaksiknumbrit, Twin-SIMi jne.
4. Numbri ületoomisel on esitatud valeinfot (näiteks numbri omanik ei ole õige vms).
5. Klient loobub numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada vähemalt 1 tööpäev enne lõplikku numbri ületoomise kuupäeva).
6. Endine liitumisleping on EMT juures lõpetamata (klient ei volita uut operaatorit tema nimel lepingut lõpetama ega tee seda ka ise etteantud tähtaja jooksul).
7. Numbri ületoomise katkemisest ja selle põhjustest teavitatakse klienti SMSi teel.