30.09.2020, 00:25
Kuidas ma Facebookile raha teenisin (ja selle eest midagi vastu ei saanud)
Sõltuvuse tekitamine sotsiaalmeediast ja meie isikuandmete ärakasutamine kasumi saamise nimel on sotsiaalmeedia platvormide peaülesanne, tõdeb Netflixi värsket dokumentaalfilmi „The Social Dilemma“ vaadanud Priit Hõbemägi.
FOTO:
Hoiatusfilmid sotsiaalmeedia negatiivsetest külgedest on muutunud juba omaette žanriks. Raske on siin midagi uut öelda, kuid režissöör Jeff Orlowski tõi Netflixi dokumentaalfilmis „The Social Dilemma“ kaamerate ette need tippspetsialistid, kes kunagi õhinal Facebooki, Google’it, Twitterit, Instagrami, Snapchati jt globaalseid sotsiaalmeedia platvorme üles ehitasid. Nüüd on nad poolt vahetanud ja kritiseerivad oma kätetööd.