22.06.2021, 00:25
Euroopa kõige väärtuslikumad ja tugevamad kaubamärgid on Mercedes ja Ferrari
Brand Finance hindab Mercedese väärtuseks 49,6 miljardit eurot.
FOTO:
Ka kaks väärtuselt järgmist kaubamärki pärinevad Saksamaalt: Deutsche Telekom (43,5 miljardit eurot) ja Volkswagen (40 miljardit eurot).
Selles edetabelis teevadki ilma autofirmad, esikuuikusse kuuluvad veel ka BMW ja Porsche. Euroopa 500 väärtuslikuma kaubamärgi seas on 27 autobrändi.
Kui aga vaadata kaubamärgi tugevust (see võtab arvesse ka turundusalaseid investeeringuid, aktsionäride vara suurust ja mitmesuguseid muid ärinäitajaid), on selleski vallas esikohal autotootja: itaallaste Ferrari. Üllatuslikult kuulub ülejäänud „pjedestaal“ meie idanaabritele: teisel kohal on Venemaa suurim pank Sber ja kolmandal telekomiettevõte MTS.