4. augusti Areenis kirjutasime pikemalt Eesti moebrändist Racer Worldwide, mille pusad ja joped on kuum kaup nii Eestis kui rahvusvaheliselt ning mille edu aluseks on osav turundus sotsiaalmeedias. Nüüd saame teatada Raceri järgmistest pikkadest sammudest moemaailmas – oktoobri alguses astub Racer Worldwide üles Pariisi moenädalal.
Kuna Pariisi moenädalale tulevad kokku nii sisseostjad ja disainerid kui ka kuulsused, on Racer Worldwide’i ideoloogilise juhi Mihhail Zigadlo sõnul seal osalemine brändi jaoks loogiline jätkusamm ja täiendus nende senisele turundusstrateegiale. „Moenädalal osalemise kaudu loodame saada uusi kontakte ning kohtuda päriselus meie Euroopa auditooriumiga,“ selgitab ta.
Moeetenduse asemel on Racer Worldwide väljas pop-up-formaadis üritusega, mille raames saab näha Raceri 2021. aasta kevad-suve ja sügis-talve kollektsioone ning tulevaste koostööde (üllatus!) näidiseid.
Lisaks riietele eksponeeritakse kaks päeva avatud kontseptpoes kunstnik Anton Reva (@savemymind, keda jälgib Instagramis üle 82 000 inimese) loodud installatsioone ja soovijad saavad oma keha kaunistada Raceri stiilis tätoveeringuga. Need, kes seda teevad, saavad tänutäheks riideid ja Racer Worldwide’i merch’i. „Ja muidugi on puhkeala, kus mängib muusika ja kus saab tantsida ja lõõgastuda,“ ütleb Mihhail Zigadlo.
Nii et kui juhtute 1. või 2. oktoobril Pariisis olema, väisake kindlasti Eesti tegijate moepealinna esindust. Sissepääs showroom’i on kõigile külastajatele tasuta.
Koduleht: www.racerworldwide.net.